Blizoo драпа за клиенти с незаконни търговски похвати, лъжи и измами

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (108)
07:15 / 04.03.2012
25407
Освен като качеството на предлаганите услиги, един от най-големите телекоми опериращи в Пловдив - Blizoo, падна изключително ниско и в търговските си похвати.

В опитите си да спрат тоталния отлив на клиенти, от скандалния вече телеком, предприемат незаконни и лъжливи търговски похвати, оплакаха се потърпевши читатели на Plovdiv24.bg.

"Не ми стига, че ме изтезаваха с качеството на услугите си и арогантния съпорт, но когато исках да си пусна предизвестие за прекратяване на взаимоотношенията и отидох в техен офис, ми заявиха, че не мога да подам предизвестие сега, трябвало точно месец преди изтичането на договора. На въпрос: "Ако тогава не съм в града и не мога?", служителят само вдигна рамене. Това обаче е най-малкият проблем с тях.

След като в деня когато трябваше подадох предизвестие за прекратяване, на следващия ден получих обаждане от Blizoo. Започнаха да ме "ухажват", като ми заявиха, че мъките, които съм изтърпял с тях няма да са напразни и ще ми предложат много изгоден договор, специално за мен, на ниска цена, с по-бърз интернет и пълен цифров пакет. На пръв поглед предложението изглеждаше изгодно, но заявих, че съм недоволен най-вече от неадекватния съпорт, както и, че телекомът който съм избрал за вбъдеще, предлага два канала, които те не предлагат. Жената отсреща започна настървено да ми обяснява, че бъдещият ми оператор предлага тези канали без да има това право и скоро ще бъде спрян, от своя страна те планирали да ги пуснат. След "плюнки" по почти всички оператори в града от страна на служителката на Blizoo, само за да ме остави на мира, заявих, че ще си помисля. Съответно на другия ден проверих в избрания от мен бъдещ оператор дали се предлагат законно тези канали и те ме увериха документално в това. Споделих им за незаконната и лъжлива тактика, която са предприели Blizoo, като от фирмата ми благодариха и заявиха, че ще предприемат съответните действия срещу оператора.", сподели преживяванията си наш читател.

Plovdiv24.bg научи, че от Blizoo редовно подлагат на телефонен тормоз клиенти на DCC, с цел да ги убедят да сменят пострадалия при споровете оператор с тях.

От Plovdiv24.bg ви призоваваме да бъдете изключително внимателни при избора си на оператор, за да не търпите неприятни емоции от услуга, за която си плащате.


Виж коментарите (108)

Още по темата (66):
15.12.2023 От DCC бесни на ГДБОП
29.11.2023 Голяма част от клиентите на DCC все още нямат телевизия
25.11.2023 Адвокат: Това остана от DCC!
25.11.2023 Пловдивчанка: 3 дни без интернет и телевизия. Жена изгуби работата си заради тях
24.11.2023 DCC проговориха за акцията, намекнаха за бухалки
24.11.2023 Пловдивски адвокат: Кой ще носи отговорност?
Още новини от Новини от Пловдив:
Асфалтираха най-новата улица в Пловдив, строителите блокираха кол...
Производители бесни: Нямат ли срам? Купуват марулята от борсата з...
Наглеци и некадърници
Сигнал: Това истина ли е?
Скандалът в БСП Пловдив-област се разраства, намекнаха за еднолич...
Румънци продадоха на двойка от Пловдив този пръстен! В заложна къ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).