"Радвам се, че сме тук. Когато научихме, че Пловдив ще е една от двете Европейски столици на културата през 2019-та година, веднага решихме, че това партньорство трябва да се сключи." Това заяви Александър Миланов - управител на BMW Group България, при представяне автомобилите на Mini България, които вече са официален партньор на "Пловдив 2019", предаде репортер на Plovdiv24.bg.
"Мini е бранд, утвърдил се като артистичен, като олицетворение на модерната градска среда и култура. А Пловдив има особена стойност, защото обединява традициите от древността до наши дни, същевременно е един от най-бързо развиващите се български градове", подчерта Миланов. БМВ пък са си поставили за цел да подкрепят културата, изтъкна още той. Така например през миналата година компанията е дала рамо на българското председателство на ЕС. "Европейската столица на културата е следващата ни платформа. За нас едно такова партньорство е изключително ценно."
Шест са автомобилите, които ще бъдат предоставени на фондация "Пловдив 2019", всеки един от тях - уникален, много цветен и с различен дизайн. "Идеята е да са непрекъснато в движение, хората да ги виждат постоянно", сподели и зам.-директорът на фондацията Радост Иванова, която бе сред първите, застанала зад кормилото на една от колите.