bTV ще предложи два нови канала в портфолиото си

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
11:10 / 16.03.2022
5244
От 1 април 2022 г. каналът за здравословен начин на живот Wness TV и българският кулинарен канал Soul & Pepper TV ще бъдат предлагани от bTV Media Group, като част от рекламното портфолио на медийната група. С това медията разширява спектъра на политематично съдържание за рекламодателите и отговаря на растящото им търсене на присъствие в локални и развлекателни програми.

Телевизионният канал Wness TV е първият канал в България, насочен към уелнес и балансиран начин на живот. С програма, ориентирана към съвременния и здравословен начин на живот, заедно със спортни теми и качествено хранене, Wness TV създава позитивно и практично съдържание за зрителите. Предаванията за красота и естетични процедури, разговори за психология, лични връзки, спортни забавления с упражнения по йога, аеробика, високоинтензивни тренировки с доказани треньори като Сами Хоссни, съвети за бъдещи родители, както и комедийна шоу-програми с неповторимия Камен Донев, превръщат Wness TV в източник на полезно съдържание с несравним резонанс.

Освен спорт, доброто здраве изисква и качествена храна, която всеки да може да приготви и сам. Именно затова създателите на Wness TV разширяват познанията за уелнес през телевизионния канал Soul & Pepper TV, чиято задача е да предостави красивo, цветнo и полезно съдържание, което вдъхновява хората да бъдат креативни с храната. Soul & Pepper TV е място, където зрителят може да се информира за произхода на храната и нейните най-ценни качества и да създаде вкусни истории. Част от лицата на кулинарните предавания са: участничката в телевизионния формат MasterChef - Елена Петрелийска, европейски и азиатски кулинарни експерти, както и успели българи с опит в компанията на награждавани със звезди Мишлен шеф-готвачи.

"Част от философията на bTV Media Group е да предлагаме богато и качествено съдържание, подходящо за възможно най-широка и разнообразна аудитория. Ето защо медийната група допълва своите пет успешно профилирани тематични канала с иновативните като тематика за българския пазар Wness TV и Soul & Pepper ТV. Водени от интереса към един от най-популярните ни кулинарни формати “MasterChef", както и "Фермата“ и “Survivor", които подлагат на изпитание физическата устойчивост, даваме възможност на своите партньори рекламодатели да се включат в мащабното телевизионно пътешествие на аудиторията, провокирано от стремежа към един по-добър начин на живот“, споделя Десислава Проева, Директор "Продажби“ в bTV Media Group.

“Изключително много се радвам, че започва едно дълго желано партньорство с bTV Media Group. Wness TV и Soul & Pepper TV са много добро допълнение към програмите на медийната група, като предлагат предавания с оригинална тематика и свеж прочит на любими мотиви. Рекламодателите ще могат да получат комбинация от разнообразно съдържание и достъп до изключително лоялна аудитория на програмите на двата канала, до които имат достъп над 65% от домакинствата в България, а посредством екипа на bTV Media Group и висококачествено обслужване“, добавя Иван Тодоров, Управляващ директор на компанията собственик на двата канала - Efficiency First Media.

В съвременния ни живот уелнес (wellness) или стремежът към по-добро физическо, психическо и социално благосъстояние започва да заема все по-важно място. Така се затвърждава и разбирането, че здравето ни е резултат от ежедневните усилия в нашия живот и фактори, върху които можем да оказваме влияние. Днес уелнес е индустрия, превърнала се в неизменна част от живота на съвременния човек, който търси ефективни начини да живее здравословно и в хармония със себе си.

"Българският зрител иска да бъде информиран, особено за начините, чрез които може да подобри цялостното си благосъстояние. Същото желание имат и рекламодателите – да намерят най-точния път към аудиторията, в среда с органично генериран интерес, което прави достъпа до нея абсолютно автентичен. Вярваме, че с добавянето на двата нови канала към портфолиото ни, улесняваме достъпа на рекламодателите до максимално пълноценен микс от качествено съдържание и зрителско внимание“, добавя още Десислава Проева.

Wness TV и Soul & Pepper ТV могат да бъдат част от вашето планиране. За повече информация екипът на Отдел "Продажби“ в bTV Media Group е на разположение за съдействие.

Виж коментарите (0)

Още по темата (3974):
16.12.2022 С "Ферари" за 1 млн. лева Нинджата замина за Гърция на лов за евтини
имоти
30.09.2022 Няма да я познаете! Ето я пловдивчанката Симона от "Фермата" преди
тунинга!
24.09.2022 Лепа Брена направи голямо признание, свързано е с България
21.09.2022 Фадо изпълнителка взриви българската публика
18.07.2022 Стефан Илчев: Напускам България, тук няма смисъл да творя
16.07.2022 Попфолк певицата Валя: Прибирах се от участие в Пловдив, когато заспал шофьор на камион едва не ме премаза на пътя
Още новини от Любопитни новини:
След "Капките" Геро остава на екран Рачков пада
Нана: България ми липсва
Кое е цветето на императорите и къде точно в Родопите расте то?
Веселин Маринов: Страх ме е да отида в моята къща
На 70 една от най-големите ни певици не спира да пее и твори
Никога не сте виждали такава градушка, все едно летят павета


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).