ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
61546 3508 (5.7%) 54644 695 057 28 453 (4.1%) 561 485 263 011 117 5 232 537 (2%) 237 480 524
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино
Други
Кулинарно
"Нетфликс" с нов ход заради критики на потребителите
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:50 / 17.11.2021Коментари (0)1519
© ЕПА/БГНЕС
Netflix промени начина, по който измерва гледанията на своето съдържание – ход, който според стрийминг компанията ще даде повече яснота що се отнася до оценяване популярността на съдържанието в платформата ѝ, пише Wall Street Journal.

От вчера Netflix подрежда заглавията по общ брой изгледани часове, разкри компанията. По-рано Netflix измерваше гледанията на база на броя на абонатите, които са гледали поне две минути от дадено шоу – подход, който според критиците поставя твърде ниска летва за измерване популярността на дадена програма.

Освен това стрийминг услугата заяви, че всяка седмица ще разкрива данни за гледаемостта. Подобна информация преди се предлагаше предимно в тримесечните отчети на Netflix.

Промените са направени в отговор на критиките, че услугата не е достатъчно прозрачна към клиентите, инвеститорите и собствените си продуценти, що се отнася до представянето на информация за гледанията. Netflix често е споделяла, че тъй като не продава реклами, които да се излъчват с филмите и сериалите, не е нужно да се ангажира с традиционните стандартни метрики, използвани в телевизията.

Докато стрийминг пейзажът става все по-пренаселен, Netflix се конкурира за зрителите и създателите на съдържание с финансово подготвени конкуренти като Walt Disney, Apple и Amazon.com.

Netflix обяви, че между 8 и 14 ноември най-гледаният филм в платформата ѝ е бил "Red Notice", в който участват Дуейн Джонсън, Гал Гадот и Райън Рейнолдс. Продукцията е гледана общо 148,7 млн. часа от петък, когато беше пусната в стрийминг услугата. Най-популярният сериал за миналата седмица е “Narcos: Mexico" с 50,3 млн. изгледани часа, разкри Netflix.

В публикация в блога на компанията, в която вицепрезидентът по стратегията за съдържанието Пабло Перес де Росо обявява промените, се намеква, че Netflix е била обект на критики заради начините си на измерване.

По думите на Перес де Росо през годините компанията е получила много негативна обратна връзка, ето защо през лятото е решила да направи промени.

Netflix е съобщила миналия месец новината в писмото си до акционерите с отчета третото тримесечие. В текста се посочва, че "измерването на ангажираността в брой изгледани часове е доста по-добър индикатор за общия успех на заглавията и удовлетвореността на потребителите“, пише Инвестор.

Класацията ще се появява и в основната страница на Netflix – ход, който компанията се надява, че ще послужи като допълнителна форма на реклама. Това, което новата метрика няма да включва, е колко абонати са гледали конкретно заглавие.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!


Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2021/2022 г.
Грипна епидемия обхвана страната
Откриха труп на мъж
Ботев в Първа лига, сезон 2021/2022
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Каква оценка поставяте на кмета Здравко Димитров след 2 години управление на Пловдив?
Слаб (2)
Среден (3)
Добър (4)
Много-добър (5)
Отличен (6)
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: