ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
90-дневната диета гарантира 30 кг надолу
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:24 / 18.05.2024Коментари (0)57159
©
Няма вълшебен начин за отслабване. Няма и бърз такъв. 90 дена не са малко време - три месеца, през които трябва да внимаваш какво ядеш.

В крайна сметка е важно да можеш да се контролираш. Хубавото на тази диета е, че никога няма да те лиши от любимите ти неща. Просто трябва да изчакаш няколко дена, за да можеш да си хапнеш от тях, пише edna.bg.  Днес ще ви припомним принципа на 90-дневната диета и ако решите, че ще я спазвате, просто бъдете постоянни. Нищо повече. 

90-дневната диета е подчинена на принципа за разделно хранене. Авторите на диетата позволяват през деня да се хапват определени храни, като закуската обаче е предвидена да бъде от плодове.

Тези 90 дни на диетата се разделят на четири дневни цикли, през които се храните, както следва:

1 ден - протеини (месо и млечни продукти, допълнени  от зеленчуци и малка филийка хляб);

2 ден - нишесте (сложни въглехидрати, например бобови растения, зърнени храни и кореноплодни растения и зеленчуци);

3 ден - въглехидрати (разрешени са сладкиши, торти и сладкиши без добавяне на мляко и яйца, а за вечеря - сладкиши като торти, сладолед, шоколад);

4 ден - витамини (можете да ядете само плодове, ядки и семена, ако желаете, може да ги съчетаете със зеленчуци).

На всеки 29 дни има ден за разтоварване (за 90 дни има общо 3 такива). Тези дни не се разрешава да се яде, освен да се пие само чиста негазирана вода. След деня за разтоварване трябва да следва витаминен ден и после протеинов.

Съществуват следните изисквания за режима на 90-дневната диета:

- Основните хранения трябва да се извършват между часовете от 12 до 20;

- Сутрешната закуска трябва да бъде лека, тя винаги се състои от плодове и некалорийни напитки;

- През деня трябва да изпиете поне 2 л вода;

- Основното ви хранене трябва да бъде на обяд, като за вечеря хапвате 2 пъти по-малко от обяда;

- Между храненията при остър глад може да хапнете 1 плод.

Позволените продукти в 90-дневната диета (с изключение на плодове за закуска):

Протеинови дни

- Всякакво месо (телешко, свинско, пилешко, заешко, пуешко...)

- Всякаква риба и морски дарове

- Яйца

- Сирене, извара, всички млечни продукти

- Чаша бульон (може от кубче)

- Всички видове зеленчуци под всякаква форма с изключение на скорбяла

- Освен това по време на обяд можете да хапнете парче черен хляб.

Скорбялови дни

- Всякаква бобова храна: боб, грах, нахут, леща и соя

- Ориз, грис от ечемик, елда и други зърнени култури

- Всички зеленчуци, включително картофи

- Зеленчуков бульон

- Освен това по време на обяд може да хапвате парче черен хляб.

5 лесни рецепти за вкусни и здравословни сандвичи, подходящи за диета

5 лесни рецепти за вкусни и здравословни сандвичи, подходящи за диета 5 лесни рецепти за вкусни и здравословни сандвичи, подходящи за диета 5 лесни рецепти за вкусни и здравословни сандвичи, подходящи за диета 5 лесни рецепти за вкусни и здравословни сандвичи, подходящи за диета

Въглехидратни  дни

- Продукти от брашно: хляб, тестени изделия, бисквити, основа за пица

- Зърнени култури: елда, ечемик, просо и др

- Всички зеленчуци, доматен сос и подправки

- Бонбони за вечеря: 1 пирожка или 3 малки бисквитки или шепа малки бисквити или 3 лъжички сладолед

- Плочка  черен шоколад за вечеря

Витаминни дни

- Плодове от всякакъв вид, можете да добавите захар

- Сушени плодове, по-добре предварително накиснати във вода (може дори да изпиете водата)

- Ядки и семена (порция - 25 грама)

- Плодове, зеленчукови сокове

- Пресни зеленчуци

Как да излезем правилно от 90-дневната диета? Ако спазвате правилата на 90-дневната диета, вие може да отслабнете до 30 кг, спазвайки диетичния план. Към нормалния начин на хранене вие може да се върнете веднага след завършване на 90-дневната диета. Това не означава да се върнете към предишното си злоупотребяване към храната, а към грамажите, научени от 90-дневната диета. Ако сте успели да постигнете желаното тегло, то вие всяка година може да прилагате 15-дневно разделно хранене, което да ви помага за прочистване на организма. Ако продължите да хапвате нискокалорийни храни, то теглото ще бъде онова, което сте постигнали в края на 90-дневната диета. Ако харесвате млечни храни, след края на 90-дневната диета може да преминете към млечна диета за известно време. Ако имате да сваляте още килограми и след прекратяването на 90-дневната диета, при условие че се храните по нейния метод, вие ще продължите да отслабвате. Но ако след приключване на диетата се впуснете в безразборно хранене, вие не само ще наваксате изгубените килограми, но ще качите още!







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
50-ото Народно събрание
Лято 2024
Избор на нов български патриарх
България в еврозоната
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: