ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Поколението Z е объркано, включително и за своята полова идентичност | ||||||
| ||||||
Тийнейджърите приемат целия информационен поток и модели на поведение именно през социалните мрежи. Социалните медии оформят мирогледа на момичетата от Gen Z, размивайки границите между онлайн и реалния живот и насърчавайки нереалистични стандарти за красота. "Компаниите за красота, за облекло, терапевтичната индустрия започват една надпревара и рекламно ги атакуват по всякакъв начин“, посочи доц. Тодорова. Акцент се поставя върху проблемите, които касаят израстването на тийнейджъра. Поколението Z е объркано включително за своята полова идентичност. "Това е част от този наратив за толерантност, но възприятието се приема дотолкова, че те губят идентичност. Насърчавани са от инфлуенсъри да споделят, да се разкриват, да са екстровертни, защото смятат, че така ще се разтоварят и ще решат менталните си проблеми. Те започват да вярват, че имат такива, без реално да ги имат, започват да си самовнушават. Това е точно като някакви етикети или идеи, под които застават като групи“, коментира Мариана Тодорова. Друг парадокс е това, че от една страна се пропагандира да приемаме тялото си такова, каквото е, но от друга страна тийнейджърите са бомбардирани отвсякъде с филтри за красота и съответните продукти. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Огнен ад на 115 км от АМ "Тракия"
22:08 / 17.05.2024
Ергенът се появи на живо по bTV, направи първи коментар
10:59 / 17.05.2024
Почина майката на Веселин Маринов, отмени концерти
15:49 / 17.05.2024
Жени с много красиви имена празнуват днес
07:38 / 18.05.2024
Надежда от "Ергенът" с бедна издръжка от бившия
08:58 / 17.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета