Между 80 000 и 100 000 са безстопанствените външни реклами в цялата страна, за които никой не се грижи. Заради липса на правила вероятността някоя неправилно поставена реклама да ти падне на главата или да се запали отново става все по-голяма. Това алармира членът на Асоциацията на производителите на рекламно-информационни елементи Иво Георгиев. Експертът обясни, че липсват правила и изисквания за поставянето и поддръжката на тези елементи.
Собствениците трябва да поддържат съоръженията и след изтичане на гаранционния срок от 3-5 г. Според Георгиев голяма част от рекламите в моловете се слагат и свалят от непрофесионалисти.
Всеки мол би трябвало да има книга, в която да се вписват всички интервенции с рекламите. За тази дейност обаче липсват правила, обясни Георгиев. По думите му е недопустимо алпинисти например да монтират реклами и едновременно с това да мажат и шпакловат.
Източник: в. "Монитор"