ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Над 32 000 деца се превърнаха в дигитални скаути с уроците за безопасно сърфиране в интернет на Yettel и SafeNet | ||||||
| ||||||
Съвместната инициатива бе подкрепена от едни от най-любимите на децата и тийнейджърите създатели на дигитално съдържание. В пролетното издание се включиха Борислав Вълов, Милен Колев и Борислава Тодорова. Те създадоха образователно и забавно съдържание, с което помагат на подрастващите да се справят с предизвикателствата в дигиталния свят, докато се забавляват и печелят награди. Телекомът обогати темата за онлайн безопасността с четири нови акцента: "Неподходящо съдържание“, "Дигитален образ и дигитален отпечатък“, "Фишинг и лична информация“ и "Гейминг култура“. Специално създаден комикс във второто издание на инициативата превърна популярни инфлуенсъри в комикс герои. Кристиян Николов, Петър Байков, Антония Сарафова, Христина Георгиева и Яница Михайлова се озоваха в четири различни ситуации и със собствения си пример насърчаваха отговорното поведение във виртуална среда. Илюстрациите обхващат теми като фишинг измами, разговори с непознати, гейминг култура и дигитален образ. Те са дело на Неда Малчева, известна със своите забавни рисунки за децата и родителството. Инфлуенсърите се превърнаха в истински виртуални посланици на доброто и използваха цялата си креативност, за да помогнат на последователите си да запомнят и приложат съветите за безопасно сърфиране онлайн. С инструментите на социалните медии те успяха да създадат съдържание, в което съчетаха умело разпознаваемия си стил с рисковете в интернет и методите за предпазване от онлайн заплахи. Темата за дигиталната сигурност присъства и в тазгодишното издание на Фамилатлон. По време на фестивала, посветен на семейството, спорта и здравословния начин на живот, децата участваха в интерактивния куиз на телекома Digital Scouts. Малки и големи се упражняваха как да създават силни пароли, разпознаваха фалшиви новини и отговаряха на въпроси, свързани със споделянето на лични данни в интернет. Кампанията Digital Scouts е част от цялостната програма "Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“, залегнала като приоритет и цел в стратегията за устойчиво развитие на Yettel - всяка година да ангажира с посланията за онлайн безопасност 40 000 деца и младежи. През тази година телекомът надгражда своята най-дългогодишна обществено значима програма до момента с инициативата "Дигитално родителство“, за да бъде в подкрепа и на възрастните. В партньорство с Центъра за безопасен интернет операторът събира в специална страница приложими и актуални съвети в помощ на семействата, за да общуват по-лесно с децата по темата и да ги подготвят за рисковете онлайн. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обещано: Увеличават минималната работна заплата и пенсиите
10:41 / 22.10.2024
Бизнесмен официално потвърди: Със Славена сме разведени от април
08:35 / 22.10.2024
След 15 години и 2 деца, те са готови за сватба
15:50 / 23.10.2024
Деян Донков прежали Радина
08:44 / 23.10.2024
Почина известен актьор от "Спасители на плажа"
17:12 / 22.10.2024
Тежка загуба за Снежана Макавеева
12:15 / 22.10.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета