Българка от летището в Кьолн: Дойде какичка, с едни мигли, направена, започна да крещи!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (2)
19:11 / 31.05.2023
63500
Извинявам се за външния си вид, но след 8-часово чакане на летището - това е, което мога да предложа. Така българка започва разказа си, според който е получила "нехуманно отношение от Ryanair". Припомняме, че тя спада към т.нар. нискотарифни авиокомпании. Видеото бе споделено в социалната мрежа TikTok.

"Вчера вечерта в 21:05 ч. трябваше да летя от Кьолн за София, като полетът по разписание трябваше да кацне в 00:30 ч. някъде. Отложиха полета с час и 20 мин. първоначално. Аз имах СМС, но това нещо не беше излязло на таблото. След 1 час удължиха с още 1 час и 20 мин., като вече времето за излитане беше 23:45 ч. Малко преди този час, времето отново бе променено, този път на 00:45 ч., като ние вече бяхме преместени на друг гейт. Към 00:00 ч. дойдоха да ни раздадат ваучери за 4 евро компенсация на борда, само да ви кажа, че една вода е 3 евро...

Някъде към 00:20 ч. дойде една какичка, с едни мигли, направена, започна да крещи и да обяснява как има нов гейт и трябва да отидем на него. Ние гледахме супер тъпо, защото никъде не пишеше за това. Ние отидохме на новия гейт и през цялото време тя се държеше супер грубо с хората, които бяха чакали близо 5 часа, даже извика полиция заради един възрастен човек, с който не разбрах какъв й е проблемът. Всички хора се държаха супер добре предвид цялата ситуация и въпреки това, че сме в постоянно неведение какво се случва, кога ще излетим, откъде ще излетим... И през цялото време ни се казва, че може би ще кацнем във Виена... Бог знае защо?! И всякакви такива други конспирации, но никой нищо не потвърждава. Качваме се в самолета към 01:15 ч. и тогава ни се казва, че ние ще кацнем на летище Бургас", обяснява сънародничката ни, научи Sofia24.bg.

"Не на летище София, а на летище Бургас...", казва възмутено тя.

"След като пилотът се включи да каже, че ще кацнем в Бургас, пътниците се разбунтуваха и имаше предложение да останем още 1 час в самолета или да кръжим над София, за да отвори летището, защото има ремонтни дейности и към 05:30 ч. да кацнем там, при което стигнахме до консенсус и чакахме около 50 мин. в самолета и след това отново ни казаха, че полетът няма да бъде осъществен и трябва да слезем. Слязохме и ни накарахме да минем отново през всички проверки...", казва още момичето.

В крайна сметка полетът им е бил сменен, но чак за следващия ден. Никой не се е поинтересувал дали хората имат нужда от нещо, а сред тях е имало малки деца. Момичето все още се надява да се прибере в България и препоръчва да не се използва въпросната нискотарифна авиокомпания. 

Цялата случка можете да разберете от видеото. 

Този браузър не поддържа видео елемента.


Виж коментарите (2)
Още новини от Национални новини:
Предлагат по-тежки закони за пияни и дрогирани шофьори
Ще има ли поскъпване на шезлонгите и чадърите, говори министърът
Баташката "Св. Неделя" - църквата, в която влизаш с наведена глав...
Според Атанас Пеканов следващото плащане по ПВУ, ще е наполовина
Надути цени "дерат кожите" на клиенти по Южното Черноморие
Василев за Борисов: Нека да видим програмата му и ще говорим, до ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).