"Ще Ви разкажа как на 19 януари от 19 часа на спирката срещу Търговската гимназия на минус 10 градуса група граждани чакахме около 40 минути автобус на линия № 16", пише читателка на
Plovdiv24.bg.
"Когато все пак автобусът се появи, кондукторът съвсем спокойно ни обясни, че имало развален такъв преди него. А каква вина имаме ние, граждани и данъкоплатци на община Пловдив, че последната продължава да търпи превозвачи с толкова стари автобуси?
Как може други превозвачи да бъдат с нови, отоплени коли и да спазват стриктно разписанието си,а превозвачите по линиите 1, 16, 116 и други да бъдат на другия полюс?
Считам, че е крайно време някой, който получава заплатата си от нас да санкционира нарушителите.
Господа от топлите кабинети, помислете поне малко и за гражданите на града ни.
Иначе скоро няма да дишаме чист въздух при положение, че гражданите ще предпочитат да пътуват с личните си автомобили. Докога ще я чакаме тази нова транспортна схема и работещи електронни табла?"