Разочаровани потребители продължават да заливат редакцията на
Plovdiv24.bg с историите си за некачествени продукти. Ето и поредния: "Обръщам се към Вас, медията която най-точно отразява и проследява проблемите на гражданите.
Преди 20 дни видях една реклама във Фейсбук на пила с марката Scholl и от страницата на "Продукти Шол" (best-online-promotions.com) и закупих два броя. Усъмних се в качеството заради ниската цена, но прочетох коментарите на други клиенти и се реших.
Бяха много бързи в доставката, пратката бе придружена от Гаранционна карта и товарителница.
Пробвайки уреда, разбрах, че съм си дала парите на вятъра, защото при допир с крака абразивната ролка спира да върти, но моторчето работи.
Оставих коментар под продукта във Фейсбук, че не съм доволна и попитах с какви документи трябва да го върна, защото липсва касова бележка. Отговора беше много нагъл... "Това не е нещо, което да напишете в коментар. За такава информация пишете лично съобщение", коментарът ми беше изтрит.
Афектирана попитах: "Защо изтриват негативните коментари?", при което бях блокирана. Отношението им ме накара да се задълбоча в измамите на он-лайн търговеца.
1.Защо продуктът не е придружен с касова бележка?
2.Защо няма инструкция на български език?
Странно, че световноизвестна марка като Scholl, създадена в далечната 1906 г., не поставя вграден надпис върху пластмасовия корпус на уреда.
Има много въпроси, които не знам на кого да ги задам. Вероятно към НАП - защото липсва касова бележка; или към Икономическа полиция - за защита на регистрираните световни марки; или към Комисията за защита на потребителя."