Пловдивчанка: Повече не стъпвам в този магазин!
Пловдивчанка е останала недоволна от обслужването и коректността на магазин за техника в града и реши да изрази възмущението си във Фейсбук групата "Забелязано в Пловдив - Seen in Plovdiv", видя Plovdiv24.bg.
Публикуваме цялото й становище без редакторска намеса:
"Приятели, никога и нищо не купувайте от този магазина на бул. "Санкт Петербург" 133, близо до Метро! Защото, ако се окаже, че стоката има брак, то нито парите ще ви върнат, нито стоката ще ви я сменят.
Купихме безжични слушалки (които не са евтини), но вкъщи разбрахме, че не се свързват с телефона. Решихме да ги сменим в същия магазин. Не можахме да получим адекватен отговор повече от час: ту са били разопаковани (интересно как щяхме да разберем, че те не работят, ако не ги разопаковаме), ту се сменят само стоки, купени онлайн, ту още някакви простотии.
Когато стана въпрос за правото на потребителя да се върне стоката в рамки на 14 дни, те отговориха, че може да ги вземат за "техническа проверка", която трае месец. Във всички страни действа правило за възможност да се върне стоката в рамките на няколко дни.
От момента покупка не са минали и два дни. Касов бон също запазихме. Естествено, разбрахме, че никаква проверка няма да има. Магазинът не цени своите клиенти! Не се грижи за своята репутация и не заменя некачествена стока!"
Потребителите на социалната мрежа подкрепиха гражданката, но много от тях изразиха скептицизъм към оплакването й.