От "Технополис" отговориха на огорчения техен клиент от Пловдив

Автор: Васил Динев
Коментари (10)
13:31 / 18.07.2017
40578
От магазин "Технополис" се свързаха с Plovdiv24.bg, за да изразят своята гледна точка относно случая, с който ви запознахме по-рано днес. Управителят на магазина Никола Ганчев заяви, че са имали добра воля да влязат в положение и да удовлетворят желанието на клиента си, но при условие, че той върне хладилника опакован и без никакви предмети по него. "Законът не предвижда в седемдневен срок да бъде връщана стока, която няма проявен дефект. Въпреки това ние бяхме готови да направим компромис, но само ако закупеният артикул е опакован", каза още Ганчев.

Репортер на сайта се свърза с Комисията за защита на потребителя, откъдето направиха следното уточнение: без проява на несъответствие потребителите могат да се откажат от сделката в срок от 14 дни само ако са я сключили от разстояние. Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и прочие не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект.

От институцията все пак посъветваха пловдивчанина Найден Добрев да се свърже с тях, за да разгледат детайлно случая.

Виж коментарите (10)
Още новини от Новини от Пловдив:
За първи път в Източна Европа и на кирилица: Когато в Пловдив зап...
Родни ученици, единият от Пловдив, с пълен комплект медали на меж...
Работник в голяма фабрика в Пловдив заплашен с уволнение, бил чле...
Депутат от Пловдив напуска политиката: За да си ефективен трябва ...
Най-скъпите квартали в Пловдив, чиито цени надвишават 1 500 евро/...
Трети ден част от Гребната база в Пловдив е недостъпна заради авт...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).