Обясниха какво е Digital4Plovdiv

Автор: Васил Динев
Коментари (0)
16:49 / 08.10.2018
4427
Plovdiv24.bg представя Любомир Атанасов, управител на "Интернет Медия Груп" и основен организатор на конференциите Digital4Plovdiv. 

- Какво е Digital4Plovdiv?

- Здравейте и благодаря за интервюто! Digital4Plovdiv в началото на 2016-та година, не беше нищо познато. Чуждозвучащо име, което подсказва връзка дигитален свят и нещо свързано с Пловдив. Началото му беше интересно и събра известна популярност. Сега Digital4Plovdiv е бранд на събитие, което събира бизнеса под един покрив. Място, на което можеш да направиш най-добрите контакти и нови бизнес възможности. Място, на което можеш да научиш и видиш как го правят колегите ти и какво ценно имат да ни кажат те, за да можем да подобрим онлайн бизнеса си. 3 години по-късно и 7 конференции под името Digital4Plovdiv, вече е знак за града и за дигиталния свят.  

- Как се роди идеята за "Digital4Plovdiv"?

- Идеята се роди доста естествено. Част от структурата на IMG (Internet Media Group) e IMG ИТ Академия - академия за обучения на кадри в Пловдив. Решихме да създадем малко по-голям курс по дигитален маркетинг и seo, защото такъв тук липсваше. Но решихме да го изнесем извън обучителните ни зали. Кръстихме го Digital4Plovdiv. Поканихме известни лектори и го проведохме в 2 дни. Получи се много добър курс и положителният дух по време на събитието ни зарази с ентусиазъм за нещо по-голямо. На следващата година вече Digital4Plovdiv беше конференция с експо част и с лектори от Google, PaySera, SuperHosting, Seomax и още много други. Събитието го откри кметът на Пловдив, г-н Тотев и резултатът беше впечатляващ. 

- Какви събития предстоят до края на 2018-та?

- Тази година вече преполовихме инициативите си, но останаха още 3 конференции. На 12-ти октомври е Конференция “Digital B2B Technologies 2018". След което на 26-ти октомври е конференцията, свързана с бързооборотните стоки и дигиталните решения за тях под името “Digital Solutions for Retail and FMCG Industry". И накрая, на 9-ти Ноември е годишната ни конференция за “Онлайн маркетинг и търговия – D4P". 

- Има ли много хора, които се интересуват от дигиталния свят?

- Определено да! Дигиталният свят навлезе в нашия живот и бизнес. Да не познаваш възможностите на дигиталния свят и какво могат да доведат за твоето развитие е грешно. Който не го е разбрал, може би вече се сблъсква с неразбирането от следващото поколение и нови трудности в бизнеса. 

- Какво да очакваме на Конференция “Digital B2B Technologies 2018"?

- На конференцията ни на 12 октомври може да очаквате над 60 лектори в 4 зали. Събитието ще се проведе в конгресния център на Международен панаир Пловдив. Надяваме се да се получи полезно събитие, на което бизнесът ще срещне бизнеса. Ще се обсъждат актуални теми, като основно ще се разказва за това как чрез дигиталните технологии можем да помогнем на своя бизнеса.  

- Какво е "B2B“?

- "B2B“ е съкращение от “Business to Business". Всички, които правят бизнес продукти или решения към други бизнеси, а не продават на директни клиенти. Това е израз, където бизнесът среща друг бизнес, изгражда контакти и възможности чрез подобен тип срещи. Нашата конференция е точно това място. За това сме събрали толкова голям брой лектори от големи бизнес организации. Тези хора не можеш да ги намериш по телефона! С тези хора можеш да се срещнеш именно на това събитие! И не само.... на събитието ще присъстват и други фирми, които се интересуват от B2B решения и дигитални технологии. 

- Разбрахме, че сред лекторите ще бъдат много известни компании. Ще ни споменете ли някои от тях?

- Ще имаме лектори от Pixar, SAP, Near Soft, Media Post, PaySera, Evolink, Telelink, Neterra, UniCredit, Coca-Cola, Auxionize, Sis Technology, Schneider Electric, Publicist One и още много известни компании. Сега като ги изброявам и определено се гордея с тази конференция! 

- Какви теми ще се можем да чуем на конференцията?

- Имената на 4-те панела ще бъдат "Бранд, Идентичност, Реклама“ , "Структура, Процеси, Персонал“ , "Маркетинг, Продажби, Взаимоотношения“ и Дискусионен панел: "Индустрия 4.0“.  

А част от темите са: Управление на онлайн репутацията/Online Reputation Management (ORM)/, Бранд журналистика. Ново явление или съчетание на три направления, Keynote - BPM- Управление на бизнес процесите в B2B индустрията, Мобилните приложения в В2В индустрията – нова дигитална ,,мода“ или актуален инструмент за бизнеса, Евент мениджмънт. Работеща стратегия за изграждане на бранда в В2В индустрията. 

Но най-добре посетете сайта и вижте цялата програма. Така ще придобиете ясната представа какво предстои!

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Трети ден част от Гребната база в Пловдив е недостъпна заради авт...
Емблематична фигура за Пловдив стана почетен гражданин на града
Хиляди рози разцъфтяха по булевардите в Пловдив, кошници и саксии...
Студентка разработи симулация за предотвратяване на наводнения в ...
Облачно ще е времето днес в Пловдив
Променят маршрутите на три автобуса в Пловдив


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).