Куриер в Пловдив: Идете си я вземете от Раковски или ще чакате друг ден
Гневен читател на Plovdiv24.bg се свърза с нашата медия, за да разкаже за изключително непрофесионално отношение от страна на служител в един от офисите на фирма за куриерски услуги в Пловдив. По думите на нашия читател, въпреки че грешката е на фирмата, като е объркано мястото на получаване и той се е опитал дори да плати, за да си получи пратката навреме, са му казали или да отиде до град Раковски, или да му бъде доставена в друг ден.
Ето подробният му разказ:
Уважаема медия,
преди няколко дни направих поръчка с доставка, насрочена за днес (23.01.2024 година) и дори одобрих платено известие посредством смс, освен имейл. Съответно получавам сутринта имейл, че пратката ми е доставена! Получавам също така смс - да отида до указания офис на Еконт зад МОЛ "Марково Тепе" за получаване. Посрещат ме с яснота, че пратката ми е погрешно пратена в Раковски!?! Оставените ми опции са - получаване за друг ден или да ходя до Раковски да си я вземам... Няма опция да си платя за тяхната грешка дори да ми я доставят днес!
Не за първи път има проблеми с доставки и се случва все по-често в последно време, което при посоченото по-горе отношение прави услугата абсолютно ненадеждна. Не е въпрос за парите - предложих да си платя за доставка по-късно, но корпоративното отношение и държание не допуска подобна възможност. Ако искаме важните ни доставки да пристигат в уречените дни и състояние, явно трябва сами да си ги вземаме.
Споделям гореописаното с надеждата по-малко хора да бъдат правени на маймуни от "Еконт" по подобен начин.
С уважение