EVN: Продължава кампанията за актуализация на клиентските данни
С въвеждането на новия софтуерен продукт от месец юни 2008 г. в EVN Bulgaria се откриват нови перспективи за повишаване стандартите на комуникация с клиентите и тяхното обслужване. Ключов фактор за това е качеството на наличната клиентска информация в базите данни на дружеството. За тази цел от 1 септември EVN Bulgaria започна да актуализира данните на всички свои клиенти. Кампанията ще продължи до 31 декември. Целта е да се проверят и актуализират адресните данни, на които в бъдеще EVN Bulgaria ще изпраща месечните фактури и друга полезна информация. Кампанията се провежда за първи път с участието на клиентите и е напълно безплатна. Предоставя се възможност на клиентите сами да избират адреса, на който да получават сметките си. Ако адресът на снабдявания обект не е удобен за тях, ще могат да заявят друг адрес за кореспонденция. По време на кампанията това ще става бързо и лесно чрез попълване на декларация. От началото на октомври 2008 г. за по-голямо удобство за клиентите такава декларация може да се попълни както във всички каси и КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) на дружеството, така и в клоновете на Български Пощи по места на цялата територия на захранване от EVN Bulgaria. Собствениците или упълномощените ползватели на обекти и имоти, които установят, че името на клиента във фискалния бон е на друго лице, могат да се възползват от промоцията и да се легитимират като наши клиенти напълно безплатно до края на годината. След този срок стойността на услугата се заплаща. Информация за нормативно допустимите случаи и изискваните документи за смяна на име по партида и корекции в адреса на обекта клиентите ще получат в КЕЦ, на сайта на дружеството или на денонощния сервизен телефон 0700 1 7777.