По линиите с номера 9,11,17 и 113 вече се движат автобуси на превозвачите, поели временно маршрутите на "Градски транспорт" АД, научи репортер на Plovdiv24.bg. От тази сутрин рейсовете вече изпълняват курсовете, заложени в общинската маршрутна схема. Очаква се №26 да тръгне по обяд, а по останалите номера 25, 21 и 36 да започнат да се возят пътници поетапно, съобщи специално за сайта шефът на ОП "Организация и контрол на транспорта" Никола Янакиев.
Както вече Plovdiv24.bg писа, общо 5 фирми вземат 8-те линии на фирмата на Ангел Батаклиев.,"Автотранс Чолаков" ще поеме номера 17 и 113, "Пълдин тур" на Валери Лозанов - 25 и 26, "Автобусни превози" на международния превозвач Петко Ангелов - 9 и 11, "Хеброс бус" - 21 и КЗТ "Златанови" - линия 36.
С писмо областният управител Здравко Димитров даде една година срок на кмета Иван Тотев да възложи пряко обществена услуга за превоз на пътници по 8-те градските автобусни линии, обслужвани до преди няколко дни от фирмата на бившия "червен общински съветник".
Днес като отивах на работа видях новата 9-ка. Чак ми направи впечатление работещото светлинно табло с информация. Рейса изглеждаше доста нов( сигурно е). Дано да видим по-качествено и културно обслужване спрямо тези от ГТ.
хмм тея на "Автобусни превози" са им много хубави автобусите ей сега се возих в девятката и имам усещането че тия рейсове са чистак нови. Едни оранжеви са пуснали имат си всичко даже и електроони табла показващи спирките за да се виждат от далеч.
От доста време се говореше за пректатяване на договора с ГТ, останалите превозвачи толкова ли не можаха да си изготвят план за действие и да са готови,когато се наложи да покрият тези линии, ами трябваше гражданите да се чудят как да се придвижат с дни!Тук и общината има голяма вина, можеха да им изискат подобен план месеци напред, да не говоря, че би трябвало да се заложи в договора с превозвача!
Иска се и малко акъл! Те от общинска администрация си получават заплатите. Какво им пука, че хората мръзнат по спирките. Ако мислеха за хората щеше да има и транспорт в по късните часове
Кога най-сетне управляващите ни ще разберат, че решението за Пловдив е създаването на една, единна фирма за градски транспорт, както е в големите градове в Европа!? Дали ще е частна или общинска не знам, но под лупата на контролните органи- за изправни автобуси и опрятни (облечени в чиста униформа, изкъпани и бръснати водачи), с нормално работно време и осигуровки върху 100% от заплатата им. Само тогава може да има карта за цялата градска мрежа за ден, 10 дена или месец. Тогава може да се въведе електронизирането на тези карти, при което влизането да става само от предна врата, а слизането отзад. Това, което се прави сега , е само преливане от пусто в празно- т.е. наливане на пари във фирми, които са по-наши! Идеята да има повече превозвачи, които да се конкурират, се компрометира окончателно! Така че, по-добре една фирма, но постоянно под контрол!
Минчо , изцяло те подкрепям . Градският транспорт трябва да е една, единна фирма , както е в големите градове в Европа!? Кметът както се е развъртял , вместо да вземе да изчисти и гробниците на " Царацовският Доктор " взел , че му дал линии - 25 и 26 . Вярно , че 26 превозва значително количество цигани ( и в това може да има известно количество умисъл ) , но все пак и те са хора ! Никой не заслужава да умре заради нечии бракувани рейсове !!!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.