1300 предложения за ново име на променящия се мол "Галерия" в Пловдив бяха получени в рамките на първия етап от кампанията NameYourMall. На специално разработения сайт www.nameyourmall.bg от 9 до 30 януари жителите на Пловдив и областта имаха възможност да дават своите предложения за име на търговския център.
Един от гласувалите за или предложил името, събрало най-много харесвания, ще спечели уикенд за двама с поети разноски на стойност 1000 евро до столицата на модата Париж. Други двама ще получат ваучери за пазаруване в магазините в мола на стойност 1000 лв. и 500 лв.
Сред идеите за ново име се открояват класически предложения, свързани с историята и разположението на града - Trakia Mall, Trakia Grand Mall, Philipopolis, 7 Hills, Под тепето, мол Марица, Plovdiv Shoping Center, Plaza. Не липсват и закачливи имена като Майна мол, Gusto Mall, Айляк мол, Mall for All, Shopаholic Center, мол Филибето, МолЪ, Friend's Zone.
На 30 януари започна и вторият етап на кампанията за избор на ново име на пловдивския мол. До 27 февруари всички жители на област Пловдив ще имат право да гласуват за едно от предложенията, включени в разширения "списъка на финалистите".
Финалният етап на кампанията за избор на име на шопинг центъра е от 28 февруари до 15 март, когато всеки жител на област Пловдив ще може да гласува за едно от трите имена, събрало най-много гласове в предишния етап.
Пълните условия и указания за включване в кампанията за избор на най-атрактивното име на обновения мол "Галерия" ще намерите на
www.nameyourmall.bg, както и на Фейсбук страницата на
NameYourMall.
Включете се в забавлението! Бъдете част от първото по рода си кръщаване на мол в България и изберете новото име на вашия мол. Защото Пловдив го заслужава!