ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Необходимо е развитие на интернет рекламата на туризма, според експерт | ||||||
| ||||||
На практика печатната реклама съществува у нас под формата на много красиви дипляни и брошури, но в интернет пространството "нещата не стоят много добре", смята Мария Асенова. Тя сподели впечатление, че повечето фирми в България се ориентират към собствени сайтове, които обаче веднъж създадени, не се актуализират. Освен това много от създадените резервационни системи в интернет се бият по между си, затова има още много какво да се направи за рекламата на българския туризъм в режим онлайн, каза Асенова. Тя отбеляза също, че напоследък са наблюдава напредък в развитието на радио-рекламата на български туристически продукти, но при телевизионната реклама, тя се ползва с неголямо доверие сред българските потребители. Като допълнение на това телевизионната реклама е доста скъпа, а българският туристически сектор се реализира от средни, малки, дори микро фирми, коментира Мария Асенова, затова рекламата по телевизията е по-трудно постижима. Източник: Агенция "Фокус" |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
След забраната: Едно онлайн казино затвори, но друго отвори
10:26 / 21.05.2024
Един от най-обичаните наши певци днес става на 60
13:46 / 27.05.2024
Певците от един от най-успешните ни дуети днес дори не си говорят
10:18 / 27.05.2024
Георги Блажев: Мамо, вързахме я вече Ива с бебе и годеж
10:02 / 27.05.2024
Мадалина на Гришо: Казах "ДА"
11:21 / 27.05.2024
На 61 тя изглежда по-добре, отколкото, когато беше на 21
15:03 / 27.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета