Кошмар за клиент на "Виваком" заради миг невнимание

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (16)
07:46 / 13.10.2022
170620
Клиент на наш мобилен оператор се оплака в социалната мрежа Фейсбук, видя Plovdiv24.bg. Публикуваме поста на човека без редакторска намеса:

Здравейте, Vivacom ми спря телефона в Сърбия със сметка около 500 лв. Въпросните 500 лева сметка идват от 20-30 МБ, които телефонът е използвал сам за синхронизация.

В договора обаче изрично е упоменато, че има лимит от 90 лева без ДДС или т.нар "максимална финансова граница".

На границата получих и смс, който изрично казваше, че услугата ще бъде спраяна след натрупване на 115 лева с ДДС. Въпросът ми е дали да съдя "Виваком" и някой от Вас има ли подобни случки?

"Там е сложно с този лимит. Скоро в Босна го пуснах, без да искам и на момента ми дойде съобщение, че наближавам лимита с 80% ,а като ги питам защо не са го изключили, а са оставили сметката да стигне до 160 лева, ми отговориха, че при тях информацията достига след 2-3 дена, тъй като се използвали чужди оператори и това не е за първи път", отговаря му друг потребител на Фейсбук.

Виж коментарите (16)
Още новини от Национални новини:
Една услуга е поскъпнала с 218%, откакто България е в ЕС
Тази година на пазара няма да има българска череша
Кога и за какво може да обжалваме действията на частен съдебен из...
Левон Хампарцумян: Категорично не трябва да има референдум
Ограничават движението през тунела на АМ "Тракия"
Експерт: Златото е мъртъв актив, който не носи доходност


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).