"Лидл" отговориха за проблема с техния магазин

Автор: Васил Динев
Коментари (0)
08:35 / 22.07.2017
10903
От "Лидл" се свързаха с Plovdiv24.bg във връзка със статията "Пловдивчанка пропищя от "Лидл". От търговската верига заявиха, че на клиентската им линия е получен такъв сигнал и че наистина е имало подобен проблем. От думите на представител на пресцентъра на компанията увериха, че са взели всички необходими мерки проблемът да бъде решен. "В момента той вече не съществува, алармата е тествана на няколко пъти и работи нормално, без да създава неудобства на живущите наоколо", казаха от "Лидл" за читателите на сайта ни.

Този браузър не поддържа видео елемента.


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Общинско предприятие търси нови служители
Пловдивчанин: Едва не умрях на пътя, млада двойка ми спаси живота...
Иван Петков ще води листата на БСП в Пловдив, Манол Генов в облас...
В Пловдив изнесоха подробности за опасното вещество, източник на ...
Започна монтажът на светофар на улица "Даме Груев"
Полицията в Пловдив подхвана джигитите


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).