EVN осигурява денонощна телефонна връзка с Центъра за връзка с клиенти

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
10:21 / 27.11.2008
895
На денонощни сервизни телефони 0700 1 0007 за аварии и 0700 1 7777 за информация и справки, 29 висококвалифицирани и обучени специалисти при непрекъснат режим на работа са в помощ на клиентите на EVN. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно от различен характер - аварии, информация за фактури, плащания, отчитане, както и други клиентски въпроси.

Специализираният телефонен номер 0700 1 0007 приема денонощно сигнали за аварии. При свързване с номера за аварии е възможно преди свързването със сътрудник от телефонния център клиентът да чуе кратък запис с информация относно вече известни засегнати населени места/райони. От EVN отправят молба клиентът да не затваря, а да изчака съобщението, за да може телефонната система да го свърже с оператор.

Обслужването в Центъра за връзка с клиентите се стреми да улесни максимално комуникацията с компанията. За функционалността на телефонния център се грижи специален софтуер, за който EVN е инвестирала 600 000 лева. Чрез него се разпределят и се пренасочват оптимално входящите обаждания в даден момент към всеки свободен сътрудник в телефонния център.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Военни демонстрираха различни техники и тактики в Пловдив
Малшанс споходи десетки пловдивчани
2130 пловдивчани имат възможност да изпитат напълно непозната тръ...
Започна транспортирането под полицейски съпровод на машините за г...
На 27 км от Пловдив: Едно от най-уникалните места на света с крис...
В Пловдив отпразнуваха края на 17-годишна сага по нетрадиционен н...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).