Читатели: Положението в градския транспорт на Пловдив е просто нетърпимо
Напоследък доста често граждани се свързват с Plovdiv24.bg, за да изкажат своето мнение относно градския транспорт в Пловдив. За съжаление в 99% от случаите то е негативно. Представяме ви два подобни сигнала:
Пиша Ви по повод неприятното "преживяване" в градския транспорт. Преди малко се возихме на автобус по линия # 1 и останах меко казано разочарована от поведението на служителката (кондуктор) в него.
От кога двете първи седалки са служебни места??? При липсата на свободни такива в автобуса не е ли редно поне едното да бъде отстъпено за ползване от граждани? Изключвам факта, че съм майка с малко дете. Имаше достатъчно правостоящи възрастни хора.
Опитах да се свържа с "Автобусни превози", но разбира се, никой не отговори. Изпратих им имейл с "крехката" надежда, че могат да вземат някакви мерки. Телефон за сигнали във въпросния автобус липсваше. А госпожа кондукторката така и не разреши на детето ми да седне на една от двете седалки, което предизвика негодуванието на всички пътници.
Представяме Ви и друго отрицателно мнение на наш читател относно неуредиците в градски транспорт
Здравейте, като ваш редовен читател ви пиша във връзка с това, че положението в градски транспорт на Пловдив е просто нетърпимо. Автобусите минават доста разредено и в същото време автобусите се запълват двойно над допустимото. В същото време никой не носи маска в автобуса и мерките не се спазват, което предвещава нов локдаун.
Надявахме се малко да понамалее пътникопотока в пиковите часове с оглед заповедта на министъра на здравеопазването относно работата на всички администрации да бъде на 50%, но уви и тя не е спазена. Наясно съм, че има проблеми между общината и превозвачите, но положението е нетърпимо. Надявам се като обективна медия да дадете гласност на проблема, който е от доста време насам.