Читател: Няма безплатен престой!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (12)
14:40 / 01.01.2015
9322
Читател на Plovdiv24.bg сигнализира за некоректно отношение в навечерието на коледните празници. За какво точно става дума?

Здравейте! На 23 декември спрях автомобила си на подземния паркинг на "Гранда", на няколко места (включително и на билета за паркинг) пишеше "60 минути безплатен престой", но не се оказа точно така. 

В прикачения файл ясно се вижда, че съм влязъл в 12:47 ч. и съм напуснал към 13:00 ч., защото тогава е издадена касовата бележка от машината, на която се наложи да платя, защото при опит да напусна паркинга 13 минути след като напазарувах от "Лекси", ми изписа, че имам неплатена сума. 

Предупредете читателите Ви на какви тарикати се правят от фирма "Алекс Трейд 2010 ЕООД" и как се опитват да лъжат техните клиенти. Поздрави и Весели празници на екипа ви.

Виж коментарите (12)
Още новини от Новини от Пловдив:
Опасен елемент притесни пловдивчанин
Честват 50 години от създаването на отделението по диализно лечен...
Положението в кв. "Капана" е изпуснато, ред е на Главната?
Хлапетии на колела с бясна скорост минават на червено, вбесиха шо...
Областният управител на Пловдив каза кога разширяват най-натоваре...
Архитектурният шедьовър на Родопите, в който може да видите лика ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).