Читател: Няма безплатен престой!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (12)
14:40 / 01.01.2015
9973
Читател на Plovdiv24.bg сигнализира за некоректно отношение в навечерието на коледните празници. За какво точно става дума?

Здравейте! На 23 декември спрях автомобила си на подземния паркинг на "Гранда", на няколко места (включително и на билета за паркинг) пишеше "60 минути безплатен престой", но не се оказа точно така. 

В прикачения файл ясно се вижда, че съм влязъл в 12:47 ч. и съм напуснал към 13:00 ч., защото тогава е издадена касовата бележка от машината, на която се наложи да платя, защото при опит да напусна паркинга 13 минути след като напазарувах от "Лекси", ми изписа, че имам неплатена сума. 

Предупредете читателите Ви на какви тарикати се правят от фирма "Алекс Трейд 2010 ЕООД" и как се опитват да лъжат техните клиенти. Поздрави и Весели празници на екипа ви.

Виж коментарите (12)
Още новини от Новини от Пловдив:
Отново много шум за нищо в Пловдив
Най-голямото място за пазаруване в Пловдив има 350 паркоместа
УМБАЛ "Свети Георги" с безплатни прегледи за високо кръвно наляга...
Ето къде е Пловдив по отношение на заплатите
Избраха адвокат за временен управител на "Екобус Пловдив"
Общинският съвет прие бюджета на Пловдив


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).