Собственик на голяма верига хотели по Черноморието: Българският турист никога не е бил важен за нас като процент от влизащите туристи

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (12)
12:32 / 31.07.2023
83500
“Нервен сезон, нещата започнаха добре като резервации. В един момент, това което очаквахме като резервации в последната минута не се случваше заради новините, които идваха от Украйна", каза в предаването “120 минути" Веселин Данев, собственик на голяма верига хотели по Българското Черноморие.

“Основният пазар допреди няколко години бе германският по цялото Черноморие. Германците много силно реагират на близостта на конфликта в Украйна. Непрекъснато се говори за мини и за стената на Каховка. Другата причина е логистиката. Този пазар се обслужва от български чартърни оператори, които са наети от германските туроператори", добави той.

Данев подчерта, че над 500 000 резервации от Германия е имало в България, но в момента ще са около 100 000, което е по-малко от Чехия.

"Винаги има черни овци в стадо. Самият консуматор на новини е доста податлив на такива скандалните новини за морето ни."

“Основната част от нощувките на входящия туризъм се осъществява в хотели, които са доста квалифицирани. Редовно печелят международни награди. Самият факт, че толкова много туристи идват в продължение на години трябва да ни говори, че съотношението между цена и качество е на подходящото ниво", обясни хотелиерът.

"Ние, за разлика от други наши колеги, не можем да си позволим да вдигнем с много цените. Движим се със западноевропейска инфлация. Има повишение на цените, но то е далеч от повишението на разходите".

"В момента чужденците са мнозинство в нашите хотели - 2 към 3 е отношението спрямо българите"

"Възможно е плажовете у нас да не са на концесия - това трябва да е ангажимент на общините. Този разход обаче трябва да бъде помислено как да бъде поет. Стопанисване на един плаж е сериозен ангажимент - спасители, медицинско обслужване, почистване и др."

"Няма драма с този сезон, въпреки апокалиптичните картини, които се рисуват. Има много неща, които може да се направят, но се иска комуникационна стратегия. Това че българските туристи са малко, не означава, че не са важни за нас. Ние като бранш сме подценили комуникацията с българския турист, тъй като той никога не е бил важен за нас като процент от влизащите туристи. Това отчитаме като наша грешка. Ако българският турист ни даде възможност, ще го убедим в доброто съотношение цена-качетво", допълни още бизнесменът.


Виж коментарите (12)

Още по темата (1247):
03.01.2024 Eто това са факторите за тези рекордни горещини, които бяха отбелязани през 2023 година
17.12.2023 Данни за приходите на хотелиерите в Пловдив
30.11.2023 Най-предпочитаните дестинации у нас от европейците
23.11.2023 Гърците поставиха рекорд
21.10.2023 Лятото май няма намерение да си тръгне, плажът на Бургас се напълни
14.10.2023 Кадрите не са от Египет, а от Слънчев бряг: 14 октомври, 14:40 часа
Още новини от Национални новини:
Търговци прехвърлят гръцка ягода в български щайги
Отдаваме почит на светите братя Кирил и Методий
Светла събота е! Какво не трябва да се прави днес?
Приятен ще бъде съботният ден
Феномен заради силна магнитна буря се видя в България
Тежко е състоянието на мъжа, транспортиран от Варна до София със ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).