ЕВН се подиграва на клиентите си, подхвърляйки мизерни поощрения на коректните

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
14:03 / 26.02.2009
1214
От съществено значение за по-нататъшното стабилизиране на ЕВН е повишаване на събираемостта на задълженията от страна на клиентите на дружеството, обясниха от австрийската фирма. Те напомниха доброто си устояване на януарската газова криза, което обясниха с изтегления банков заем за изплащане на старите задължения и създаването на съвсем нова икономическа среда за развитие на дружеството.

От ЕВН Топлофикация обявиха, че обмисляли "система от бонуси за своите лоялни клиенти", както те се изразиха, които са в рамките на инициативата "Алианс с коректния клиент". За тези граждани, които до 31 май 2009 г. са изплатили изцяло всичките си фактури за отоплителния сезон 2008/2009, ще получат бонус от цели 30 лева за този период.

Съобщението на топлофикационното дружество идва в отговор на кметското искане за намаляване цената на топлинната енергия. Предложението на ЕВН доста прилича на ТВ игра, в която само ако успееш да се свържеш и вече печелиш някаква сума. При такива промоции е логично човек да се запита от къде идват парите за подобни бонуси/награди, а в случая актуален би бил и въпросът защо вместо намаляне на цената се предлагат бонуси за коректните платци.


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Римска митница на Източната порта в Пловдив
Опасната борова процесионка превзема райони край Пловдив
Пловдивска пекарна попадна в черния списък на НАП
Петима задържани при спецакции срещу наркоразпространението в Пло...
Сигнал: През това кръстовище се минава на магия
С ограждения затварят Гребната база, достъп ще имат малцина


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).