Според анализ: Липсва достатъчно реклама на Пловдив

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (5)
10:14 / 12.02.2013
1510
Липсва достатъчно информация в чужди източници, рекламиращи предимствата на Пловдив и неговия туристически продукт, сочи анализът в годишна програма за развитие на туризма в Община Пловдив за 2013 г., предаде репортер на Plovdiv24.bg. Според документа, който ще се гласува на сесията на ОбС в четвъртък, туристите не са запознати с културния календар на града, получават информацията със закъснение, не се предлагат достатъчно екскурзии от Пловдив до близки дестинации, а броят на указателни табели на английски език е незадоволителен и съществува езикова бариера и лошо отношение към туристите при ползване на транспортни, пощенски, здравни и други важни за тях услуги.

Наред с това в анализа се споменава, че Пловдив като дестинация има позитивен имидж и сред българските, и сред чуждестранните туристи. Поддържа се убеждението, че сме град на изкуствата и културен център на България.

Целите, които си поставя Общината в годишната програма за развитието на туризма през 2013 г., са повишаване на конкурентоспособността и ефективността на туристическия продукт на дестинация Пловдив. Това трябва да се постигне чрез пълноценно използване на наличните културно-исторически и природни ресурси, подобряване на информационната и рекламна среда, диверсификация на туристическия продукт и повишаване качеството на предлаганите услуги, пише още в документа.

Ще се търси привличане на по-платежоспособни туристи, увеличаване заетостта на легловата база, повишаване броя на посещенията в музеите и културно-историческите забележителности, предлагане на комбиниран туризъм, популяризиране на слабо познати обекти и маршрути в региона и увеличаване възможностите за практикуване на уикенд туризъм, повишаване степента на информираност за Пловдив като град с най-древна история и култура и разнообразяване брандовата идентичност на града като основна дестинация за културен туризъм в България и естествен логистичен център на Тракийски туристически район.

Промотирането на Пловдив като стратегически център на Тракийски туристически район ще става чрез участия на международни туристически и специализирани изложения, организиране на журналистически турове на представители на авторитетни медии, осъществяване на рекламна кампания в печатни, специализирани телевизионни и електронни медии на основни регионални и международни пазари и разработване на Стратегията за развитие на туризма в община Пловдив 2014 - 2018 г.

Виж коментарите (5)
Още новини от Новини от Пловдив:
Пловдивчани извиха огромни опашки за върбови клонки
Хиляди остават без вода в Пловдив и региона
Снимка показва как е изглеждала Главната на Пловдив, когато по не...
Даваме 78 000 лева за близо 100 химически тоалетни в Пловдив
Асфалтираха най-новата улица в Пловдив, строителите блокираха кол...
Производители бесни: Нямат ли срам? Купуват марулята от борсата з...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).