Право на отговор от страна на представителството на Dacia в България във връзка с материала ни
Клиент възмутен от несправедливост, свързана с покупка на чисто нов автомобил Дачия Сандеро.
Oфициалният представител на Dacia в България иска да обърне внимание на следните факти:- Цитираният автомобил е постъпил в официален сервиз от нашата мрежа след претърпяно ПТП. В тази връзка темата "гаранция“ няма касателство в този случай.- Сроковете за отремонтиране на автомобил в следствие на ПТП, независимо от неговата възраст и гаранция, са по-дълги от гаранционните, тъй като са намесени повече от две страни. Основна роля в тези случаи играе застрахователната компания, която трябва да одобри всички части, подлежащи на подмяна. Броят на огледите и сроковете, в които се извършват, са решение на индивидуалната застрахователна компания, която клиентът е избрал. След окончателното одобрение на частите от застрахователя се пристъпва към тяхната поръчка от страна на сервиза.- Заместващ автомобил се предоставя безвъзмездно единствено при гаранционен ремонт. Тъй като цитираният случай е в следствие на ПТП, същият е предложен срещу заплащане. За това клиентът е информиран при закупуване на автомобила посредством гаранционните условия за предоставяне на мобилност.- Официалният представител на Dacia в България няма касателство и по отношение на фактологични грешки в талона за регистрация на автомобила. За това отговарят държавните компетентни органи. - Не съществува правна и морална причина гаранцията на даден автомобил да се удължава заради ремонт в следствие на ПТП. Двете изброени нямат логическа връзка.
С оглед на изложеното официалният представител на Dacia в България счита, че описанoто в статията няма връзка с условията на гаранция на автомобилите Dacia, не цитират компетентните органи, отговорни за проблемите, както и законовите рамки, приложими за казуса.