Клиентка потърси съдействие след посещение в "Кауфланд"

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
10:03 / 18.04.2022
116711
Клиентка на голяма хранителна верига в Пловдив потърси съдействие в социалната мрежа Фейсбук, след като загуби ценно за нея бижу.

Публикуваме разказа на жената без редакторска намеса:

"Изгубих това колие на 11 април 2022 година при пазаруване в "Кауфланд" в "Смирненски", привечер. Може би вътре в магазина, може би на паркинга. И до аптеката се отбих, но със сигурност там някъде.

Не мога да се примиря, че ми се случва след над 20 години пазене! За мен е важен сантимент. Ще съм безкрайно благодарна на добротата да ми бъде върнато!".

Потърпевшта е оставила и телефонен номер за връзка с нея.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Опасен елемент притесни пловдивчанин
Честват 50 години от създаването на отделението по диализно лечен...
Положението в кв. "Капана" е изпуснато, ред е на Главната?
Хлапетии на колела с бясна скорост минават на червено, вбесиха шо...
Областният управител на Пловдив каза кога разширяват най-натоваре...
Архитектурният шедьовър на Родопите, в който може да видите лика ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).