60К беше отличена с 4 награди, включително златна статуетка за "Най-добър контактен център", 2 сребърни и една бронзова на деветите годишни награди Stevie® за продажби и обслужване на клиенти, които бяха раздадени в петък (27.02.2015 г.) на гала церемония в Лас Вегас, САЩ, на която присъстваха повече от 520 експерти в сферата от цял свят.
Наградите Stevie® се считат за едни от най-престижните отличия в сферата на продажбите и обслужването на клиенти, а също така са и организатори на елитните "International Business Awards", които припознават лидерите в световния бизнес.
60К беше номинирана за финалист в надпреварата за трета поредна година и премери сили в категориите:
"Контактен център на годината"
"Бек офис екип по обслужване на клиенти на годината"
"Фронт лайн екип по обслужване на клиенти на годината" - с проект Томас Кук
"Отдел по обслужване на клиенти на годината - Телекомуникации" - с проект Скай
Повече от 100 члена на няколко специалиирани комитета от съдии определиха носителите на златни, сребърни и бронзови отличия измежду всички финалисти в последния кръг на оценяване.
"Наградите Stevie® за продажби и обслужване на клиенти продължава да бъде една от най-бързо развиващите се международни програми", каза Майкъл Галагър, президент и основател на Наградите Stevie®.
"Броят на номинации расте пропорционално с високото ниво, което тези номинации достигат. Поздравяваме всички тазгодишни победители и номинирани".
60К не за пръв път получава призове за дейността си. От основаването на компанията през 2008-ма година до сега, 60К има 23 награди, в това число и "Аутсорсър на годината" през 2013 година от Европейските награди за кол център и обслужване на клиенти.
Тази година на бизнес наградите на "Форбс България",
60К спечели трето място в три категории, но достигна най-голям успех като грабна първа награда в състезанието за "Служител на годината" с един от Оперативните си мениджъри - Стефан Стояновски.
Джон Гладуиш, Изпълнителен директор на
60К, коментира:
"Тези постижения са невероятни и подсилват позицията ни на една от водещите компании в България, като добави - успехът ни се дължи на нашия мениджмънт екип и целия ни персонал, които работят неуморно, за да направят
60К това, което е сега. Изключително горд съм да заявя, че малка компания, действаща в България, се превръща в лидер в предоставянето на услуги на водещи световни компании."
60К стартира своята дейност по предоставяне на обслужване на клиенти по различни канали и на множество чужди езици през 2008-ма година и за 6 години нараства до 740 служители, като има планове да достигне до 1200 души персонал тази година в своите два центъра в София и Пловдив.