ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
София си има Южна дъга, Северна тангента, метро! В Пловдив не можем да си оправим дори Околовръстното! | ||||||
| ||||||
1. Да можеш да избягваш огромните дупки и неравности, без да навлизаш в насрещното платно; 2. Нощно време да преминеш в режим на инфрачервено, за да можеш да си представиш къде са разделителните и ограничителни пътни ленти, такива няма или последните следи са от времето на първия ни президент. Това включва и вероятно отклонение по пътя за Марково, където настъпили сумрак, разбирам как се чувстват къртиците. Няма нито няма ограничителни, нито разделителни линии, нито осветление, нищо. 3. Да избегнеш чрез мореплаване задържалата се на пътното платно вода, въпреки че отстрани на пътя има чудесен отводнителен канал. За съжаление, последно съм виждала по времето на г-н Тотев да се подрязват храстите и тревите отстрани на пътя, за да може водата да се извежда към канала. В момента тревните площи отстрани на пътя са по-високи от нивото на пътя и пътното платно е като Суецкия канал. 4. От 10 години на кръговото кръстовище на Кукленско шосе, на разклона за Браниполе, отдясно се задържа огромна локва, която възпрепятства преминаването, въпреки че каналът е точно на 2 метра от нея. Ясно се вижда как хората от съседните имоти си извеждат водата точно в това място, допринасяйки за водния пейзаж. 5. Организацията на пътя не е съобразена с урбанизацията отстрани. За да достигнат до халетата, складовете, автосервизите и други отстрани на пътя, водачите неправомерно преминават през насрещното платно, създавайки ежедневно предпоставки за ПТПП. На някои места изходите от новите складове преди кръстовището на пътя за Марково от южната страна не са предвидени за камиони. Ежедневно наблюдавам как водачите на камиони, за да могат да навлязат на околовръстния път, навлизат в насрещното платно, защото нямат достатъчно място да направят завой. При ограничителна скорост 90 км/ч, няма втора лента, изведнъж се налага колите да спрат, защото някой автомобил завива, преминавайки през насрещното платно, за да достигне до горецитираните места. Всичко това е изключително опасно и ежедневно създава условия за ПТПП. 6. В момента в натоварен час, ако по пътя се движи тежкотоварно превозно средство с 20-40 км/ч, се създават огромни колони от автомобили, което удължава времето за пътуване поне с 30-40 минути. Обръщам се към всички институции, които са отговорни за Околовръстния път на Пловдив, да се самосезират по поставените от мен проблеми, тъй като в момента пътят не е безопасен за преминаване - нито през деня, нито през нощта! Ивелина Попова |
Още по темата: | общо новини по темата: 409 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/69 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Показва коментари на Ttttt
на 13.01.2021 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Почина известен актьор, изиграл култови роли в киното
13:25 / 18.05.2024
Жени с много красиви имена празнуват днес
07:38 / 18.05.2024
Един от големите язовири може да прелее всеки момент
15:52 / 18.05.2024
90-дневната диета гарантира 30 кг надолу
11:24 / 18.05.2024
Научете повече за подправката, която пречиства кръвта и бъбреците
15:35 / 18.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета