ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Ресторант в Пловдив с две различни менюта, извинява се на клиенти | ||||||
| ||||||
Интересно как така на масата бяха попаднали тези по 2 различни менюта, със "стари" и "актуални" цени. Накрая на вечерята, поисках сметката и получих "служебен бон", който след като получи сумата, сервитьорката направи опит да прибере, но не успя. Изпращам снимки на менютата и служебния бон. Докога разни ресторантьори ще правят опити да заблуждават клиентите си?, пише на редакционната поща на Plovdiv24.bg наш читател. От заведението заявиха пред репортер на сайта, че въпросното меню е само едно, старо, неактуално и попадането му на масата е случаен инцидент, за който управата се е извинила на клиентите си и който няма да се повтори за в бъдеще. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на МЕСАРА
на 25.08.2012 г.
+20
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
След забраната: Едно онлайн казино затвори, но друго отвори
10:26 / 21.05.2024
Работник от черешова градина: Бера и рева
09:46 / 03.06.2024
Отнеха титлата "Мис България" от Елизабет Кравец заради лоша репутация
20:44 / 03.06.2024
Масови съкращения в голяма компания край Пловдив
10:33 / 03.06.2024
Важно за ваучерите за храна
12:03 / 03.06.2024
Змия е забелязана до детска градина в Пловдив
11:40 / 03.06.2024
Сашо Кадиев избяга от България
12:33 / 03.06.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета