ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Размисли за шофирането в Пловдив: Мозъкът не се вижда, но липсата му се забелязва осезаемо
Автор: Васил Динев 09:05 / 27.03.2019Коментари (13)10272
© Plovdiv24.bg
Ето какво написа на редакционната поща на Plovdiv24.bg наш редовен читател: "Здравейте, пиша Ви понеже сте най-добрата медия в Пловдив. Искам да ви споделя опита ми в движението в Пловдив в последно време. Шофьор съм с над 200 хиляди километра стаж в България и в чужбина. Преди дни, отивайки до село Марково, бях потресен как, пътувайки по пътя, за да изляза извън града, при ограничение 50 всеки караше поне с 90 и понеже нямаше много движение, някои караха направо в лявата лента и изпреварваха наред. Имаше един, който може би караше с над 120! На връщане ситуацията беше същата.

На непрекъсната линия в завой се изпреварва с поне 100 км/ч точно след знака за ограничението 50. Всяка сутрин отивам на работа към 6 и 40 от Кючука до Панаира и мога да ви кажа, че в Тунела и след него много хора карат много над ограничението (поне с 80 км/ч ). Всеки ден виждам хора, които карат като полудели. Засичат отляво, отдясно, минават на червено и карат с над 100 км/ч. А през това време полицаите пият кафе до районното по 1 час и на лафче.

Уж имаме много модерни патрулки с камери, а ги виждаме само по акции и на едни и същи места. По бул. "Никола Вапцаров" точно под прозореца ми всеки десети се дърпа на гонка с другия глупак със счупена уж мощна таратайка и прелитат над повдигнатата пешеходна пътека с безумна скорост. Не е трагичното това, че няколко човека карат с превишена скорост, а че над 90 процента превишават с над 20 км/ч.

В това съм сигурен, защото, карайки с ограничението, всеки ме задминава като малка гара. Надявам се написаното да стигне до ушите на органите и да се засили контролът. Най-доброят начин според мен е да има патрулки, които да спират в движение нарушителите, както е практиката в чужбина. А до джигитите бих им казал, че ако искат да избиват комплекси, има други места за това. И за финал искам да завърша с това, че мозъкът не се вижда, но липсата му се забелязва осезаемо ...!"


Още по темата: общо новини по темата: 1000
14.04.2024 »
07.04.2024 »
05.04.2024 »
04.04.2024 »
03.04.2024 »
02.04.2024 »
предишна страница [ 1/167 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Истината е че на КАТ въобще не им пука за високата скорост, нито за жертвите и тн..слагат камерите на такива места от където да събират пари.. Сигурен съм че много добре знаят участъците където карат бързо, но на тях няма никакъв контрол.
+1
 
 
На половината "шофьори" в Пловдив им трябват 2 минути, за да тръгнат на зелен светофар !? Не знам дрогирани ли са, малоумни ли са , или и двете ?! За сметка на това останалите пък се движат като ранено диво прасе ...
+3
 
 
Факт е, че Пловдив е пълен с тъпанари, но нека не забравяме основния проблем на града - липсата на адекватна инфраструктура и пътища. Веднага давам пример с две от най-натоварените кръстовища - тези на Централна гара и на Сточна гара. На Централна гара има изключително некадърна спирка точно преди светофара, а от ляво има лента за завиване на ляво, която свети отделно от тези за направо. Така трилентов булевард изведнъж се оказва еднолентов за тези, които ще карат направо към Бетонния. Допълнително и то хич немалко напрежение вкарват и автобусите, които от спирката трябва да направят ляв завой към Руски и така затапват единствената останала лента за направо. Непосредствено след това има път, който все още ми е трудно да асимилирам, а минавам всеки ден по два пъти по него - за не повече от 500 метра пътят става от двулентов - трилентов, после пак двулентов, при наличието за лента за ляв/обратен завой и спирка, а веднага след това е Бетонния мост, където адът става тотален, защото светофарът на Плазма свети различно за ляв завой и колоната почти винаги е до Бетонния мост. Така движещите се само направо по уж основния булевард "Христо Ботев" в участък от не повече от 600 метра разполагат реално с ЕДНА лента за движение, което е меко казано некадърно. И тук изобщо не взимам предвид често паркиралите или просто спрели олигофрени на аварийни. Та...ако искаме нормално движение е редно първо да получим нормални условия за него, защото често хората се изнервят и правят глупости не, защото са глупаци, а защото просто нямат друг избор. Ако всеки спазва ЗДвП на 100%, в Пловдив ще е невъзможно движанието с МПС. Редно е да се помисли и от тази гледна точка.
на 27.03.2019 г.
+4
 
 
Това че водачите с регистрация РВ , Х , РА и Е са най-неадекватните водачи на пътя е факт. Проблема е , че няма контрол от контролните органи и те са се научили , кой както може и не им пука , че на пътя има други коли и участници в движението. Решението е просто патрулите да са на пътя , а не в храсталака и да следят какво се случва на пътя. Камери и всякакви радари или сонари са неефективен, поне към момента , с борба срещу джигитите. Като видиш , че нищо не застрашава си караш с максимални параметри колата. Голяма работа , че камерата ме снимала , нали никой не ме хванал и не знае , кой реално кара дадена кола - актовете могат да се оспорват - докато един полицай , като мине и ти напише фиш - който не може да оспориш и види , кой е реалния нарушител , а не някаква кола , регистрирана на името на еди кой си , на който не пука за книжката... ( случая най-често е със служебни коли) Така че колко и да пише и да говорим , ако КОНТРОЛНИТЕ органи не се появяват по-често на пътя положението никога няма да се оправи , а ще става от зле по-зле...
+3
 
 
Голям кеф е да гледаш как някой, дето още не може да се оправи с родния си език, се напъва да ти обяснява как стоят нещата от живота. :) Само защото са изредили и посочили всичките малоумни изцепки, които прави из града с таратайката и се е почувствал лично засегнат... :)
-2
 
 
...и статията Ви е толкова фалшива. Не знам какво целите с такива фалшиви "писма от редовни читатели". Виждали ли сте в КАТ какво се случва от "контрол" по пътищата? Купчини бумащини. Ами за великите катаджии ,който се крият и дебнат на слизане от моста на надлез Родопи?
-3
 
 
На мрънкащият господин пък ще му кажа,че в Пловдив са най-малумните шофьори! На всеки светофар хората масово чакат да светне зелено и се влачат като мравки вместо да се изнасят по-бързо! Вместо да минат 10 коли на една зелена вълна ,минават по 5.Всички карат като баби. Не е проблем в контрола а в "балканския манталитет"
+3
 
 
Голям проблем е, че няма контрол в и около града. Наистина почти няма полицаи по улиците. Къде изчензаха катаджиите? Кой и как оказва контрол върху движението по пътищата в Пловдив?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Облагородяват Градската градина
Парламентарни избори 2024
Политическо противоборство в САЩ
Лято 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян (1548) 16%
Спас Гърневски (1345) 14%
Д-р Иван Чомаков (919) 10%
Славчо Атанасов (2488) 26%
Иван Тотев (2462) 26%
Здравко Димитров (838) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: