ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Ново 20: Пике рекламира Шакира
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:17 / 21.10.2022Коментари (0)3895
©
Куриозен обрат може да получи сагата Пике – Шакира, съобщават АВС и други испански медии. Тъкмо когато поутихна медийната шумотевица около раздялата между футболиста и  колумбийската певица след 12-годишна връзка, се заговори за "отмъщението на Шакира“.

Оказва се, че има вариант защитникът на Барселона да стане подвижна реклама на най-новия албум на звездата. Тъй като клубът сключи спонсорски договор с Spotify, а Шакира издаде Monotonia, в социалните мрежи се коментира възможността играчите на Барса да носят на екипите си логото на певицата.

Появиха се и колажи как би изглеждала фланелката на Пике с изписано "Шакира“ на гърдите му. Барселона постигна споразумение със Spotify миналото лято да бъде основен спонсор на първия футболен отбор. Договор, който освен смяната на името на стадиона, предвиждаше и реклама на фланелката.

Идеята е тя да бъде динамична и нетрадиционна, т.е. в допълнение към логото на платформата за стрийминг, споразумението постановява, че фланелката на отбора ще бъде и витрина за популяризиране на изпълнители, свързани и с марката.

Дебютът направи Дрейк, известният канадски рапър, чието лого на бухал беше носено от Барса в Ел Класико миналата неделя, за да подчертае статута му на първия изпълнител, достигнал 50 милиарда гледания в Spotify.

Което води до Шакира, възбудила фантазията на потребителите на Туитър през последните дни как Жерар Пике носи логото на майката на децата му върху екипировката си.

Засега всичко това са спекулации и нито Барса, нито Spotify дори намекнаха нещо официално, но предстоящото издаване на новия албум на колумбийската звезда е идеален повод за гавра с Пике.

Шакира от своя страна е потопена в промоцията на песента, която издаде с Ozuna, с ясно послание сякаш към Пике: "Ти вече не беше същият, остави ме заради нарцисизма си.“

Споразумението, подписано между Барса и Spotify, ще донесе на клуба около 240 милиона през първите четири години.

Освен това промяната в името на стадиона ще означава приходи от 180 милиона за Барса през следващите 12 години.


Още по темата: общо новини по темата: 7050
01.03.2024 »
29.02.2024 »
21.02.2024 »
04.02.2024 »
30.01.2024 »
22.01.2024 »
предишна страница [ 1/1175 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
Бомби в училищата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: