ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Общество
Криминални
Институции
Бизнес
Жител на село край Пловдив води тежка борба с EVN | ||||||
| ||||||
"Обръщам се към вас с молба да разгледате моята жалба към EVN и вземете отношение. От изпратеният отговор от EVN на моята жалба за нанесени щети от повишено напрежение се разбира, че изнесените от мен данни за проблема не отговарят на истината, което не мога да приема. Проблемът е от повече от две години и продължава в момента. Прилагам само част от информацията обменена от нас, която ако се задълбочите ще видите, че проблема е от доста време. Държа за проверка и решение. Ето част от кореспондецията ми с EVN: "Уважаеми дами и господа, Казвам се Стефан Христев и имам следните електро-координати: Клиентски номер: 1000******. Място на потребление: с. Белащица 4124 Място на потр./ИТ/No: 4184***-30** КТП Гогова чешма Юг (имам и други ИТ). През последните няколко години съм се обръщал към Вас няколко пъти за съдействие относно повишеното напрежение на горепосочената /ИТ/,което ми създаваше проблеми,(през 2018 и 2019 г. ми изоряха две потопяеми вибрационни помпи, един UPS, който при ремонта специалистите казаха, че платката е била просто стопена, както и няколкократно -стопено реле в пулт за управление на компресор). Имах писменото уверение от Вас,че след значителната инвестиция която направихте с новото захранване, нещата ще се нормализират. За съжаление не се нормализираха. Имам постоянно включен уред и периодично проверявам състоянието на напрежението. Мога да потвърдя, че то не пада изобщо под 232 волта, а почти винаги напрежението се движи около 246 волта. За мое съжаление това имаше в последните три дни отново последствия за мен. На 13/08/2020 година и днес 15/08/2020 година ми изгоряха последователно две потопяеми вибрационни помпи, на едната от които прилагам снимка. При проверката, която направих на уредите непосредствено след спирането на помпите за нивото на напрежението, и двата уреда с които разполагам, показаха съответно: на 13/08 в 11.30 часа 256 волта, а днес на 15/08/2020 в 7,30 часа 264 волта. Моля за Вашата проверка на сигнала, който подавам отново за нивото на напрежението, както и държа за обезщетение на нанесената щета за двете изгоряли помпи в рамките на три дни. Тъй като проблемът не е моментен, моля за Вашата намеса за решаването му. Като дългогодишен и лоялен Ваш клиент, оставам на Ваше разположение за всичко което би Ви било необходимо за проверка и решение на проблема". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 08.09.2020 г.
0
на 08.09.2020 г.
0
на 08.09.2020 г.
-1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Регионални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
След забраната: Едно онлайн казино затвори, но друго отвори
10:26 / 21.05.2024
Певецът Миро е диагностициран с автоимунно заболяване
16:49 / 25.05.2024
Българи на пазар в Одрин няма, нещо невиждано стана с цените
12:48 / 25.05.2024
Предстои много силна магнитна буря
12:39 / 25.05.2024
Край на дългите колони от автомобили към гръцкото море, минаваме транзит
21:44 / 25.05.2024
Вижте с какво пристигна на бала си в Пловдив дъщерята на транспортен бос
21:28 / 25.05.2024
23 евро за два дюнера, един айрян и един студен чай
09:35 / 25.05.2024
Хубави абитуриенти обраха точките пред най-високия хотел в Пловдив
14:20 / 25.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета