Нова война на големите хранителни магазини се задава в Пловдив. Причината е започналото между блоковете в "Тракия" строителство на ной-новия член на семейството на хипермакетите - дете на веригата Лидъл, научи репортер на Plovdiv24.bg. Той се намира на една ръка растояние от Кауфланд и Сани и недалеч от Карфур и Метро.
Марката е известна с ниските си цени. Лидъл вече набира работници и се предполага, че са измислени и първите промоционални цени. Това пък от своя страна означава почти сигурна ответна реакция от останалите хранителни магазини.
Пловдивчани още помнят войната, която се разрази след отварянето на Карфур. Тогава френската нискотарифна верига влезе в бизнеса с банани на промоция и айран, извинете кисело мляко на символични цени. Кауфланд отговори на предизвикателството с ориенталската акция "бели нощи". Ориенталски като цяло се оказа подхода и на двете вериги, тъй като основно "братята роми" ги "налазиха". Това пък отблъсна в голяма степен обикновения пловдивчанин и не е изненада, че в момента Карфур е с изключително ниска посещаемост, което и до съкращаване на служители.
Какво са ни подготвили за новата битка хипермаркетите, тепърва предстои да разберем след отварянето на последния.
По принцип от конкуренция печели крайния потребител, в случая пловдивчани, но начина и качеството, с което се води войната за пловдивските клиенти, за момента не са в голям плюс за крайния клиент.
До кога всичко ще се прави само в Тракия, в другите квартали на Пловдив не живеят ли хора? В Кючук Париж,напрамер, Изобщо район Южен е най зле откъм магазини. Тамошния кмет знае ли изобщо за какво е там?
кмета на Район Южен Александър Колев, той заяви, че се предвижда строеж на Лидл и Кауфланд в квартала, които ще се помещават един до друг в свободната площ срещу Първо РПУ.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.