Новината за предстоящото откриване на МОЛ "Марково тепе" предизвика доста сериозен интерес сред пловдивчани. Само в Plovdiv24.bg новината бе прочетена от над 47 000 човека.
С какво новият МОЛ предизвиква такъв интерес?
На първо място са новите марки, които стъпват в града ни. От МОЛ-а обявиха официално, че част от тях вече са ясни. Сред тях са Terranova, LC Waikiki, CCC, Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Clarks, Geox, Carducci, Original Marines, Yves Rocher и много други.
Освен с модни магазини, молът ще разполага и с голям детски център, фитнес зала, супермаркет, сладкарница и зона за бързо хранене. За пръв път в Пловдив ще отворят врати и ресторант от веригата Victoria, както и Kино Арена, чиято IMAX зала ще предложи на зрителите едно несравнимо киноизживяване.
Паркингът ще разполага с над 600 места, разположени на 4 подземни нива, като се предвижда изграждане и на открит паркинг. Главен изпълнител на обекта е G.P. Group LTD., а водещ архитект е арх. Илиан Илиев от студио Planning.
Мол Галерия е на крайно лошо място с много малко постоянно живущи хора в близост за разлика от Мол Пловдив, където околното население на квартала предлага все пак някакъв минимален наплив. Мол Марково Тепе е на централно място с голям трафик на хора с Търговската гимназия, бар Мохито и White Bar в непосредствена близост. По-вероятно е да се влоши положението в Мол Пловдив, отколкото Мол Марково Тепе да го застигне съдбата на Мил Галерия.
МОЛ "Галерия" беше съсипан умишлено. Защото е сонбственост на Цветан Василев. Целта е да се обезцени, и някой наш човек да го лапне без пари. Иначе много добре си работеше, просто става въпрос за интереси.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.