ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Предложение: Още една лента на АМ "Тракия" в отсечката София - Пловдив | ||||||
| ||||||
Това заяви директорът на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ. "Когато стана катастрофата край Своге, лично аз и Институтът по пътна безопасност предложихме идеята на българското правителство да се създаде институция, която да управлява риска. Убедихме българския премиер, че тя трябва да е подчинена на правителството. Ние останахме коректив на Държавната агенция "Пътна безопасност" и искаме да я стимулираме да си върши работата. Рискът трябва да бъде управляван от този, който е негов "собственик". Става въпрос за това, че в България рискът е споделен между всички. Когато стане проблем, няма виновен. Собственост на пътя в същото време е АПИ. Ние трябва да вкараме АПИ, голямата агенция, в малката - ДАПБ. Тогава постигаме три неща - приоритизираме проблема с пътищата, средствата ще се харчат по-прозрачно и трето - агенцията ще контролира всички ремонти и строежи на пътищата и тяхната безопасност", каза още Милчев. През 2020 години сме една от малкото страни в ЕС, които успяха с почти 50% да намалят жертвите по пътищата, отбеляза в "Денят започва с Георги Люненов" Богдан Милчев, директор на Института за пътна безопасност. Цялата година беше ограничено движението, само две неща са различни от предходните 2018 и 2019 г. - пандемията, която намали движението, и "статистическите победи, които българското правителство си приписа", каза Милчев. Според него през април статистиката ще покаже съвсем други числа. По думите му имаме проблеми със статистиката. "Всяка година МВР отчитат местата с концентрация на тежки пътнотранспортни произшествия около 90. Гръцкият премиер представи тяхната оценка на риска със 7000 опасни места в цяла Гърция, в Швейцария имат около 4000. Ние идентифицирахме над 1500 у нас, само в София са около 100", каза директорът на Института за пътна безопасност. Поясни, че всичко е въпрос на методология и разбиране кое е опасно. Оценката на риска, която са изготвили, помага да се насочат ресурсите в посока, в която е правилно да се харчат и да може да се управлява рискът. |
Още по темата: | общо новини по темата: 657 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/110 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 20.02.2021 г.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Унищожиха милиони бутилки минерална вода заради фекални бактерии
17:12 / 25.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Какво се случва с трудовия стаж при дълъг болничен?
14:15 / 25.04.2024
НАП изпрати писма до много българи, четете внимателно
17:15 / 25.04.2024
Обилна градушка в Пловдивско
15:43 / 25.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (1663) | 16% | |
Спас Гърневски (1462) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (1000) | 10% | |
Славчо Атанасов (2696) | 26% | |
Иван Тотев (2658) | 26% | |
Здравко Димитров (905) | 9% |