ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Попитаха кмета за ефективността на Центъра за управление на трафика | ||||||
| ||||||
Уважаеми г-н кмете, днес Пловдив, като втори по големина град в България, концентрира ежедневно голям брой автомобили по своите улици. Това неминуемо води до проблеми с трафика, изразяващи се в огромни задръствания. В час пик, придвижването от район "Южен“ до район "Северен“ отнема толкова, колкото да достигнем от Пловдив до София. Задръстванията сами по себе си създават рискове за здравето на хора с повишаване нивата на ФПЧ във въздуха и също така носят финансови загуби на местната икономика и гражданите на Пловдив. В края на 2014 г. между Община Пловдив и Консорциум Пловдив Интелигентни Транспортни Системи е подписан договор с предмет "Проектиране, изграждане и внедряване на център за управление на трафик" по проект: "Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. Пловдив", като в изброените дейности са били предвидени дейности по внедряване на системи за приоритет на автобусите обслужващи масовия градски транспорт, системи за управление на трафика и др. Инвестираните близо 5 млн. лева в т. нар. "интелигентни светофари“, които чрез своите датчици за засичане на наличието на трафик, явно не постигнаха целта си, а напротив - затрудняват трафика в града ни още повече. Тук идва и резонния въпрос, който си задават пловдивчани- Колко умни са умните светофари? В тази връзка, моля за Вашите отговори на следните въпроси: Какъв е общият брой на монтираните светофарни уредби в град Пловдив, колко от тях са интегрирани в системата за управление на трафика и колко от тях не са активни към момента? Колко от светофарите, интегрирани в системата за управление на трафика работят в автоматичен режим и променят времето за зелен сигнал във всяка посока, без да е необходима ръчна намеса от оператор? Работи ли системата, осигуряваща приоритет за преминаването на автобусите, обслужващи линиите на градския транспорт и кои автобусни линии и кръстовища обхваща? Ако тази система все още не работи, моля да оповестите причините за това. Предвиждате ли да бъдат премахнати така наречените защитени леви завои на ключови кръстовища, като например това на бул. "Санкт Петербург“ и ул. "Лев Толстой“ и да се премине към турбинно преминаване през тези кръстовища? Моля за писмен и устен отговор на моето Питане, който да бъде оповестен на следващото заседание на Общински съвет – Пловдив. 4.12.2019 г. С уважение: Пловдив /инж. Йордан Василев/ |
Още по темата: | общо новини по темата: 1005 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/168 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 04.12.2019 г.
0
на 04.12.2019 г.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Унищожиха милиони бутилки минерална вода заради фекални бактерии
17:12 / 25.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Глория катастрофира, отменя участия
16:47 / 24.04.2024
Какво се случва с трудовия стаж при дълъг болничен?
14:15 / 25.04.2024
НАП изпрати писма до много българи, четете внимателно
17:15 / 25.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (1663) | 16% | |
Спас Гърневски (1457) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (997) | 10% | |
Славчо Атанасов (2692) | 26% | |
Иван Тотев (2653) | 26% | |
Здравко Димитров (904) | 9% |