ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
"Нетфликс" с нов ход заради критики на потребителите | ||||||
| ||||||
От вчера Netflix подрежда заглавията по общ брой изгледани часове, разкри компанията. По-рано Netflix измерваше гледанията на база на броя на абонатите, които са гледали поне две минути от дадено шоу – подход, който според критиците поставя твърде ниска летва за измерване популярността на дадена програма. Освен това стрийминг услугата заяви, че всяка седмица ще разкрива данни за гледаемостта. Подобна информация преди се предлагаше предимно в тримесечните отчети на Netflix. Промените са направени в отговор на критиките, че услугата не е достатъчно прозрачна към клиентите, инвеститорите и собствените си продуценти, що се отнася до представянето на информация за гледанията. Netflix често е споделяла, че тъй като не продава реклами, които да се излъчват с филмите и сериалите, не е нужно да се ангажира с традиционните стандартни метрики, използвани в телевизията. Докато стрийминг пейзажът става все по-пренаселен, Netflix се конкурира за зрителите и създателите на съдържание с финансово подготвени конкуренти като Walt Disney, Apple и Amazon.com. Netflix обяви, че между 8 и 14 ноември най-гледаният филм в платформата ѝ е бил "Red Notice", в който участват Дуейн Джонсън, Гал Гадот и Райън Рейнолдс. Продукцията е гледана общо 148,7 млн. часа от петък, когато беше пусната в стрийминг услугата. Най-популярният сериал за миналата седмица е “Narcos: Mexico" с 50,3 млн. изгледани часа, разкри Netflix. В публикация в блога на компанията, в която вицепрезидентът по стратегията за съдържанието Пабло Перес де Росо обявява промените, се намеква, че Netflix е била обект на критики заради начините си на измерване. По думите на Перес де Росо през годините компанията е получила много негативна обратна връзка, ето защо през лятото е решила да направи промени. Netflix е съобщила миналия месец новината в писмото си до акционерите с отчета третото тримесечие. В текста се посочва, че "измерването на ангажираността в брой изгледани часове е доста по-добър индикатор за общия успех на заглавията и удовлетвореността на потребителите“, пише Инвестор. Класацията ще се появява и в основната страница на Netflix – ход, който компанията се надява, че ще послужи като допълнителна форма на реклама. Това, което новата метрика няма да включва, е колко абонати са гледали конкретно заглавие. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
След забраната: Едно онлайн казино затвори, но друго отвори
10:26 / 21.05.2024
В Германия обявиха извънредно положение
19:30 / 01.06.2024
На тази дата през 2024 година местим стрелките с един час назад
21:52 / 02.06.2024
Тони Димитрова: Намерих я в калта
19:29 / 01.06.2024
Ползите от ябълковия оцет и кога и как да го пием?
21:59 / 01.06.2024
На 93 той каза заветното "Да" за пети път
13:11 / 02.06.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета