ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
"Кауфланд": Намерихме решение за българския домат, който е изчезващ продукт | ||||||
| ||||||
Системата на партньорски отношения с българските производители дава сигурност и гарантирана реализация и видимост на произведената от тях продукция. Договорите с Kaufland осигуряват дългосрочно изкупуване на продукцията, помагат на производителите да планират приходите си и да оптимизират разходите за логистика, предоставяйки транспорт на продукцията. В резултат на програмата Kaufland гарантира наличности от българска продукция с проследено качество на регалите в хипермаркетите си. “Българският домат е изчезващ продукт и той е изчезващ от няколко години насам. Не е от вчера, не е и от днес. Точно това ни накара да потърсим решение на този проблем с изчезващия български домат. Този проблем се решава именно чрез договорите за производство. Чрез тях ние успяваме да ангажираме дългосрочно нашите производители в производството, като им задаваме ясни правила какво очакваме от тях и в кой период от годината.", коментира Иван Иванов, ръководител направление "Плодове, зеленчуци и цветя“ в Kaufland България. Всеки един от плодовете и зеленчуците под марката "Брей!“ е с гарантиран български произход и сертификати за качество, включително и международния GLOBAL G.A.P. В допълнение, производителите покриват изискванията на социално-отговорния сертификат GRASP, а 100% от артикулите се тестват в независими лаборатории. Сортовете се подбират чрез множество селекции, при които само най-вкусните и най-познатите на клиента са обект на производство под марката "Брей!“. На етикета им е указан и района на производство. В новия епизод на рубриката "За качеството с Биляна Гавазова“ потребителите могат да видят как се отглежда розовият домат "Брей!“, както и през какъв качествен контрол преминава, преди да стигне до рафтовете в магазина. "Ние ги изследваме за около 7 хиляди вида различни пестициди, като в тях влизат най-различни източници - от водата, от третиране на листната маса и други. Чрез постоянния контрол ние поддържаме висок стандарт на качество. Тези, които не отговарят на качеството, не се допускат в търговската верига“, коментира още Иван Иванов. Фирма "Загора Био“ е един от производителите на български розов домат за марката "Брей!“. Важна част от процеса по отглеждането му са специален вид пчели, които освен че помагат за опрашването, са и гарант за качеството му. "Наличието на пчели в оранжерията е гаранция за крайния клиент, че тази продукция е произведена без употребата на каквито и да е отрови и химикали, защото ако употребяваме каквато и да е отрова, тези пчели не биха били живи“, споделя Тотьо Петков, главен агроном в "Загора Био“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 19.07.2023 г.
+1
на 19.07.2023 г.
+4
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
След забраната: Едно онлайн казино затвори, но друго отвори
10:26 / 21.05.2024
Евакуираха пациенти от 11-ия етаж на УМБАЛ "Свети Георги"
09:20 / 30.05.2024
"Вайбър" съобщи за нова функция
12:25 / 31.05.2024
След 16 дни бутат Бетонния мост!
14:59 / 31.05.2024
Една от най-одумваните участнички от "Ергенът" се подложи на процедура
10:46 / 30.05.2024
Трудно начало на юни за четири зодии, но голям обрат в края на месеца
10:29 / 31.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (2264) | 15% | |
Спас Гърневски (2061) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (1390) | 9% | |
Славчо Атанасов (3875) | 26% | |
Иван Тотев (4168) | 28% | |
Здравко Димитров (1303) | 9% |