Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Тотев: България спечели реклама, която не може да се купи с пари
Автор: Васил Динев 14:25 / 15.01.2019Коментари ()8955
© Plovdiv24.bg
Plovdiv24.bg потърси кмета на Пловдив Иван Тотев, за да сподели впечатленията си от откриването на ЕСК 2019, а също така да обясни какво мисли за реакцията на Слави Трифонов. "Още снощи публикувахме официално становище от името на Фондацията. Като стойност събитието в Пловдив в сравнение с други културни столици е много по-малко. Откриващите събития в в други европейски градове като Марсилия, Атина или Ливърпул са за десетки милиони евро.  

Не отговаря на истината, че Слави Трифонов е наемал същата сцена. Тя е проектирана специално за това място и е изградена конкретно на тази локация. Няма как да бъде на друго място, тъй като е проектирана точно за тук. Проведен е конкурс, с който сме наели тази компания и тя е организирала всичко – сцена, осветление, хореография, артисти, съдържание и цялостна организация. И цената, за която говорим, включва всичко това, а не само сцената. Включително хонорарът на Валя Балканска влиза в тези пари.

В сумата е включена и музиката, която е специално композирана за целта и е авторска. В цената влизат и нощувки на работници и престой,както и артисти. Имахме над 100 човека техници от Швейцария и Германия.

Тези пари само за една вечер се върнаха в града от посетителите на събитието. Имаше над 50 хиляди човека от цяла България, също и от чужбина. Само тези хора са оставили много повече от 1,8 млн. лв. в Пловдив същата вечер. Над 100 медии от цял свят отразиха събитието, включително топ телевизии. Такава реклама ние никога не можем да си платим. Това не е просто пореден концерт или събитие, а е специфична проява, която може да се оцени от хора, посетили примерно 10 подобни откривания. Затова и отзивите в чуждестранните медии са толкова позитивни.

Това, което се случва в Пловдив, не е по-различно от това, което се случва в другите европейски столици на културата. Ние контактуваме и с колегите от другите европейски столици на културата, познаваме се и част от тях присъстваха и на церемонията. Знаем какъв е бил местният дебат, както и националният, по повод откриванията.

Това минава през няколко фази, както става и в Пловдив. Първата беше дебатът дали да е това мястото, дали да се открие със сцена, дали трябва да се затруднява трафикът. Видя се, че трафик нямаше, а след това започнаха да говорят, че сцената щяла да падне, да събори съоръжението, да се срути и да стане инцидент…

После започна да се говори пък за самата сцена и качеството на продукцията и всеки даваше акъл и по тази тема. Четвъртият етап беше това с парите. Всичко това се е случвало и по повод другите градове, които са били културни столици. Това го очаквахме, защото и дебатът в България винаги е по-махленски.

Държа обаче да кажа и коя е най-голямата добавена стойност, за която почти не се говори, защото трудно излизат позитивни новини. Най-важното е, че фокусирахме прожектора върху България и всичко, което излезе в тези международни медии е добре за имиджа на страната. Това е България, Пловдив – културна столица.

Това за държавата струва много повече от 1,8 млн. лв. и е национален проект, който променя имиджа на България, като добро място, на което се случват положителни неща. Това може да се види дори в "Ню Йорк таймс" и с пари не може да се купи. А това дали Валя Балканска трябвало да е долу или горе на сцената, са някакви наши родни дебати, които нямат отношение с големия и важен ефект за страната.


Още по темата: общо новини по темата: 957
02.05.2024 »
14.03.2024 »
07.02.2024 »
01.02.2024 »
12.01.2024 »
24.01.2023 »
предишна страница [ 1/160 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Totev-Bulgariya-specheli-reklama-koyato-ne-mozhe-da-se-kupi-s-pari-842156
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.