Вижте коя световноизвестна верига отвори първото си кафене в Пловдив | ||||||
| ||||||
Новото кафене следва философията на Starbucks® да подкрепя креативността, създавайки уникална атмосфера, която предразполага към общуване и приятно прекарване на свободното време. Интериорният дизайн е разработен ексклузивно за Пловдив с акцент върху градската култура, традициите и историята на бранда. Новият Starbucks® е с фокус към съвременния градски човек и семействата с деца – за свободното време, споделено с любими хора, за усамотен момент с книга или работна среща. "Щастлив съм, че с обекта в мол "Пловдив" разширяваме присъствието на Starbucks® в страната и по-конкретно в най-красивия град на България. Така още повече наши почитатели ще могат да се насладят на кафе напитките ни, както и на уникалното Starbucks® изживяване. Тази година отбелязваме своя десети юбилей. Десетгодишният ни опит ни научи да бъдем новатори, да се развиваме динамично и да отговаряме на изискванията на нашите клиенти. Затова вярваме, че ще предоставим уникално преживяване на жителите и гостите на Пловдив. Бих искал да благодаря на нашите партньори от Мол Пловдив за съдействието и подкрепата“, заяви Иван Георгиев – регионален мениджър на Starbucks® България. На откриването на първото кафене Starbucks® в Пловдив беше представено и новото здравословно меню, създадено специално за Starbucks® от победителя в MasterChef 2017 Божана Кацарова. То включва плодово смути, салата с моцарела и пиле, както и сандвич с шунка, авокадо и сирена. Част от продажбите, реализирани от менюто на Божана в Starbucks®, ще бъдат дарени на сдружение "Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля. По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто на Starbucks®, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на децата на България. Всички гости на Starbucks® Пловдив могат да се насладят както на емблематичните напитки на веригата, приготвени с кафе 100% арабика, така и на иновативните и сезонни предложения, които се предлагат на глобално ниво. Посетителите на новото кафене имаха възможност да опитат новото Cheesecake Frappuccino® с три вкуса – карамел, ягода и шоколад. За Starbucks® Американската верига за кафе Starbucks® стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70 държави. В България тя е представена от AmRest, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа. Целта на Starbucks® е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане – Starbucks® roast. В България първото заведение Starbucks® отвори врати през 2008 г. на ул. "Гурко“ 62. Днес обектите вече са единадесет – седем в София, два в Бургас и новооткритите кафенета във Варна и Пловдив. За AmRest AmRest Holdings SE е най-големият оператор на ресторанти и единствен представител на Starbucks® в Централна и Източна Европа. Компанията управлява обекти на KFC, Pizza Hut, Starbucks® и Burger King и е собственик на бранда La Tagiatella и двата китайски бранда: Blue Frog и KABB. Към момента AmRest ръководи над 1600 ресторанта в 16 държави, сред които Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния, България, Сърбия, Хърватия, Германия и Китай. |