Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Ето го новото лого на "Пловдив 2019"! Одобрявате ли го?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 16:44 / 11.12.2017Коментари ()55647
"Пловдив 2019" представи пред медии, партньори и обществеността визуалното лице на проекта. Античният театър, Римският стадион, кирилицата и символите на Пловдив са основно вдъхновение на новия знак и на визуалната идентичност, която представя най-динамичния и важен етап в реализацията на мащабния проект. Мотото "Заедно" също е неизменна част и вдъхновение за създаването на новата идентичност на проекта, като символ и ключово послание за всеки от проектите.

"Беше предизвикателство за нас да създадем знак, който да обединява всичко, с което се гордеем в Пловдив и същевременно да е конкретен и изчистен", споделят дизайнерите на визията Красимир Ставрев и Георги Лазаров от пловдивското студио "Пункт". В основния графичен знак те са вложили емблематични символи на града, така че формата му да бъде припозната навсякъде в градското пространство.

Седем графични линии нарастват, за да преминат през каменните сводове, къщите, реката, хълмовете, калдъръма на Стария град, хилядолетните исторически пластове до Античния театър, Римския стадион, Хисар капия и съвременната архитектура. Силуетът на логото обобщава характерните за града култури и религии, които Пловдив е подслонил през своята история. Специално място заема и символиката с буквата П, която се асоциира освен с името на града, и с един от основните проекти в програмата, посветен на кирилицата. Логото е и своеобразен портал, който преди всичко кани жителите и гостите на града да преминат на следващо ниво.

Избраният шрифт е с модерна българска кирилица. Той следва заоблените форми на логото и е адаптиран към всички европейски азбуки. Създаден е от водещата българска компания за разработка на шрифтове "Фонтфабрика" през 2017 година. С него ще се изписва "Пловдив - Европейска столица на културата" във всички комуникационни материали на фондацията и нейните партньори.

Представянето на визията започва с дигитална кампания, изцяло обновен сайт и външна реклама от тази седмица. Кампанията включва поредица от видеа, снимки, илюстрации и символи, пресъздаващи трансформацията, динамиката, растежа и развитието на проекта.

Трите рекламни видеа са дело на студио "Кламер", което прегърна и мотото "Заедно" за свое вдъхновение. Видеата са дело на режисьора Георги Манов и ползват музиката, рисуването и светлината като част от универсалните езици на изкуството за съживяване на новия графичен знак на "Пловдив 2019". Изцяло обновеният сайт е работа също на пловдивско студио. Йоханнес Артинян и Иван Йонов от "Ай -креатив" са създали платформа, в която могат да бъдат намерени както историята на проекта, основна информация за инициативата, така и всички платформи и проекти от програмата, най-актуалните новини от работата на фондацията и пълна информация за екипа и управляващите органи. В бъдеще сайтът ще бъде допълнен с подробния календар от събития на Европейската столица на културата, информация за основните локации и за възможностите за закупуване на билети.




Още по темата: общо новини по темата: 957
02.05.2024 »
14.03.2024 »
07.02.2024 »
01.02.2024 »
12.01.2024 »
24.01.2023 »
предишна страница [ 1/160 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Eto-go-novoto-logo-na-Plovdiv-2019-Odobryavate-li-go-763478
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.