Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
От ресторант в "Капана" обясниха защо не са пуснали четирима на маса за шестима, извиниха се
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:35 / 17.06.2023Коментари ()26743
© Фейсбук
Позиция по повод публикация на Plovdiv24.bg, озаглавена "Ресторантьорите превърнаха "Капана" от перлата на България в клоака с лошо обслужване":

"Забавянето" в ресторанти с авторска кухня зависи преди всичко от сложността на рецептата на храната и това клиентите го знаят отлично.

Политиката на нашия ресторант за местата е и световно общоприетата - на масите да се настаняват максимален брой клиенти, с оглед да се получи оптимално заемане спрямо търсенето. В цитирания от Вас случай на клиента ни е предложена друга маса, след като става ясно че, те са двама - евентуално трима, а искат да седнат на шестица (всъщност клиентите са били четирима, а не двама или трима - бележка на автора).

Мотивът не е толкова елементарно финансов, както се твърди, защото на всеки е ясно, че двама човека могат да похарчат повече от шест човека. Мотивът е, че шестима гости не могат да седнат на двойка. Клиентът не е искал да изчака и така се е родил гневният му статус. Това надали е достатъчен повод да се словоблудства, обобщава и да се стига до бомбастичната теза, че "Капана" е "клоака", което е тежка обида за всички пловдивчани и многобройните любители на "Капана" от цял свят. 

Сигурно могат да се намерят и чисто конкурентни бизнес мотиви за очернянето на "ресторантьорите в "Капана" и като разбираме, но не одобряваме, че използването на подобни думи и похвати са заемки от черния пиар и целят "фейк" заостряне на читателския интерес, използваме възможността да се извиним за отрицателните емоции на клиента и да го поканим, както и Вас, на чаша отлично вино, хубава храна и джаз на живо в неповторимата атмосфера на "Капана", за да се убедите, че нашият и много други ресторанти там са новото и привлекателното лице на Капана и Пловдив.

Със съзнанието, че сме далеч от най-високите стандарти, към които се стремим и за които ежедневно ни вдъхновяват нашите клиенти

С уважение към уважавана медия:

Шеф Румен Москов

ресторант Coupon - "Капана"


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Ot-restorant-v-Kapana-obyasniha-zashto-ne-sa-pusnali-chetirima-na-masa-za-shestima-izviniha-se-1719000
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.