 © Plovdiv24.bg | Пловдивчанин се свърза с нас, за да разкаже за негово неприятно впечатление в градския транспорт в Пловдив. Ето какво ни пише:
Здравейте, днес реших да използвам градския транспорт в Пловдив. След около 30 мин. чакане на спирката срещу 202 блок в Тракия в 18:40 ч. се качих на автобус номер 10. Шофьорът-кондуктор ми даде скъсан билет, чийто вид ще видите в снимките. Иначе беше много стриктен, когато проверяваше картите на няколко 14-15 годишни момчета.
В ръката му имаше пачка от поне 50 скъсани билета и доста се притесни, когато тръгнах да го снимам (за съжаление неуспешно). Не знам къде е редно да подам сигнал,а още повече се съмнявам, че някой ще му обърне внимание. Билета си го пазя. Как да преминем към използването на градски транспорт, когато шофьори и кондуктори саботират системата за електронно таксуване и те цакат по този кокошкарски начин, а началниците им нон стоп се оплакват, че са на загуба?
Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.
|