

Община Асеновград автоматизира деловодната си система | ||||||
| ||||||
Със средства от ОП "Административен капацитет" община Асеновград надгражда деловодната си система в посока автоматизиране на процеса на документооборота. Проектът е на стойност 481 000 лева със срок на изпълнение до края на юли 2011 г. и включва техническо осигуряване и обучение на служителите, които имат отношение с процеса. Това каза Теньо Манолов, заместник-кмет на общината и ръководител на проекта по време на обучението на специализиран семинар във Велинград. Още на фронтофиса всички заявителни документ ще бъдат сканирани, с което се създава електронен масив, който ще бъде достъпен за ръководството на общината и служителите, които имат отношение по преписката. При създаването на окончателния документ за гражданите той може да бъде редактиран, съгласуван и одобряван в самата програма, с което ще се пестят средства от хартия и време както на общинарите, така и на гражданите. По думите на Манолов за някои услуги преписката се глада освен от ресорните ръководители, но и от поне 4-5 отдела, което в момента налага няколкократно преписване на документа. В системата ще бъдат включени и и част от кметствата на селата от общината. |

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
