
ЗАРЕЖДАНЕ...
Тодор Чонов за електронното таксуване в Пловдив: Реанимираме труп | ||||||
| ||||||
"Оказа се, че остава още една година, в която цялата система е в режим на гаранционно обслужване. В това време наши експерти не могат да правят каквито и да е подобрения, за да не нарушат гаранционния договор с "Индра“. Ще направим всички възможно, за да може системата да работи максимално през тази една година. Натъкваме се на огромни технически проблеми по цялостното функциониране, тъй като софтуерните решения, въплътени в този проект, са изключително остарели“, коментира Чонов. От изказването му стана ясно, че кметът Здравко Димитров е изпратил официално писмо до испанската фирма, в което настоява за комплексно и цялостно изпълнение на договора и смяна на техническия екип за България, тъй като специалистите не са изпълнили задълженията си в Пловдив. "Става въпрос за ремонт на валидаторите в автобусите, устройствата по спирките и продаването на билети в самите автобуси. Към момента отпечатването на електронен билет отнема около 2 минути. Ще вземем всички мерки, ако трябва ще търсим правата си по съдебен ред“, заяви зам.-кметът. На този етап цената на услугата остава без промяна. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1148 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/192 ] следващата страница |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (12349) | 55% | ![]() |
Не (7631) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (2277) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg