
ЗАРЕЖДАНЕ...
Създават интегриран бранд на Пловдив | ||||||
| ||||||
През тази година Общината обмисля създаването на интегриран бранд на дестинация Пловдив, научи репортер на Plovdiv24.bg. "Това е изключително важно. Така ще могат да се изградят съвременни проекти, които ще могат да бъдат развивани в дългогодишен план", коментира зам.-кметът по културата Стефан Стоянов. Брандингът е цялостна концепция - както визуална, така и концептуална, за развитието на конкретни проекти. Включва социологически проучвания, изследвания на пазара, определяне на плюсове и минуси на дадена дестинация. С конкурс Общината ще наеме експерти, които безпристрастно трябва да направят оценка на Пловдив, разказа подробно той. Според Стоянов освен традиционните продукти като културна програма, заведения, хотели, исторически и археологически обекти и инфраструктура, които предлага градът, е важно да се види и от какво има нужда пазарът. "Развитието през последната година на уикенд градския туризъм в Пловдив е нещото, по което ще работим активно и занапред", категоричен е още той. Стоянов разказа още, че основният акцент на пилотния регионален бранд "Тракия" е градът ни, което е още един положителен знак от преместването на сектор "Туризъм" към МИЕТ тук. Инициативата е част от създаването на интегриран бранд на дестинация България по проекта на от оперативна програма "Регионално развитие". Въвеждането на бранд "България" трябва да приключи в края на 2013 г. |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (12622) | 55% | ![]() |
Не (7824) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (2328) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg