ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Стартира проектът "Прозрачна община" | ||||||
| ||||||
Администрация с човешко лице, в услуга на хората - това е една от главните задачи на въвеждането на т.нар. електронна община. Системата за електронна обработка на документите ще осигури пълна прозрачност и контрол върху работата на цялата администрация и районните кметства и е в съответствие със Закона за електронното управление. Като цяло системата ще оптимизира процеса на обработка на административните услуги за гражданите и като краен ефект ще скъси сроковете за някои дейности и да създаде улеснение за гражданите на Пловдив. Първата и най-важна полза от проекта "Електронна община" е, че се създава система за контрол и обработка на информация чрез реална онлайн връзка между всички звена на администрацията - между голяма община и районните кметства от една страна и между всички звена и дирекции от друга. Системата създава защита на информационната сигурност на цялата документация на община Пловдив и чрез нея ще се предотвратят всички опити за изнасяне, изтичане и оттам злонамерено използване на служебна или класифицирана информация. Програмният продукт е организиран така, че в системата са заложени различни нива на достъп в зависимост от йерархията в администрацията. На принципа на пирамидата кметът ще може в реално време и във всеки един момент да проследява и контролира работата на своите служители, зам. кметове, директори на дирекции и т.н. по вертикала. От друга страна ще може да се контролира също в реално време кой служител се занимава с обработката на конкретен документ, докъде е стигнала работата по него и дали се спазват сроковете. По-горните звена в йерархията наблюдават и контролират работата на подчинените си. Системата е организирана така, че по-ниските звена в йерархията нямат достъп до информацията , която е от компетенцията на по-горните нива. Друг интересен момент от организацията на работата на системата е, че всеки входиран в деловодството на общината и районните кметства документ ще бъде придружаван от така наречената маршрутна карта. Системата генерира също по компетентност кой документ към кой отдел или дирекция да се насочи, както и сроковете, в които трябва да бъде обработен и предоставен на гражданина, който го е заявил. Въвеждането на "Прозрачна община" ще намали драстично случаите на загубени или погрешно насочени документи и ще осигури по-голяма прецизност в обработката им. На вторият етап от въвеждането на проекта "Електронна община", ще бъде възможно изпълнението на административните услуги по електронен път и по интернет. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
НАП хвана в крачка автосервиз, обслужващ луксозни коли в Пловдив
17:17 / 12.12.2024
АМ "Тракия" не помни подобен срам
12:57 / 11.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета